Jump to content

SA-MP 0.3.7 RC


Fusher.GFX
 Share

Recommended Posts

SA-MP 0.3.7 RC

 

 

Pe data de 17.01.2015 Kalcor a anunțat în acest post (aici) următoarea versiune de SA-MP, mai exact SA-MP 0.3.7. Se va numi așa deoarece el este de părare că nu s-au reparat majoritatea problemelor din 0.3z.

 

sa-mp-139-2.png

 

Ce aduce nou această versiune:

 

  1. Poti schimba marimea scrisului din chat:

sa-mp-137.png

 

     2.  - Fixată coliziunea camerei pe obiecte și vehiculele care sunt în afara harta lumii normale.
          - Acum poți dezactiva coliziunea vehiculelor. Adică vei putea trece prin vehicule.
          - A fost îmbunatațit modul de test.
          - A fost o adăugat un sistem de cookies pentru a prevenit flood-ul de pe server.
          - A fost reparate luminiile de la obiectele care aveau vizibilitatea mare.
          - A fost reparată desincronizarea dintre trasul armei și schimbatul armei.
          - Tabela de scor este acum, mai mare pentru cei cu rezoluția mărită.
          - Au fost reparate o mulțime de crash-uri de la clientul 0.3z.

 

      3. - Au fost adăugate peste 240 de obiecte noi. Ca de exemplu: pălarii, fructe, noi locuri pentru stunt. În pozele de mai jos veți vedea doar câteva.

 

     Noi insule, unde îți poți construi o hartă privată.

 

   sa-mp-136.png

   Cladiri, unde poți intra în ele.

   LSBeachSide-1b.png

   LSBeachSideInside-9.png

 

  Noi obiecte de stunt
 
Acele tuburi vin în 3 mărimi diferite.

 

  sa-mp-034.png

  sa-mp-072.png

  sa-mp-085.png

 

   O scena, microfoane și instrumente.

 

  StageAndInstruments-4.png
 

 

SA-MP 0.3.7 RC2

 

 

Versiunea 0.3.7 RC este o versiune de testare pentru ramura 0.3. Lansarea oficiala va veni odată ce faza de testare este completă.

 

SA-MP 0.3.7 RC1 Client/Server UPDATE:

 

- Unii jucători s-au plâns că mărimea font-ului implicit nu este ca cel din versiunile trecute de SA-MP. Mărimea acestui font este aceeași de la 0.3 pană acum.
 
- A fost fixată problema suplimentară a coliziunii camerei pe obiecte.
 
- Mai multe schimbări la ținta camerei, care va îmbunătății lucrurile puțin.
 
- A fost adăugată comanda /ctd pentru a activa debug-ul unui jucător în privința camerei.
 
- Funcția DisableRemoteVehicleCollisions() ar trebui să funcționeze și la bărci.
 
- Nu mai există coliziuni între cameră și vehicul când se folosește funcția DisableRemoteVehicleCollisions().
 
- A fost adăugată funcția EnablePlayerCameraTarget(). Funcția țintei unei camere adăugată în 0.3.7 - RC1 va fi dezactivată implicit, deoarece poate utiliza multă bandă când nu este necesar.
 
- Au fost adăugate funcțiile SetObjectNoCameraCol și SetPlayerObjectNoCameraCol ce vă permite să dezactivați coliziunile camerei unui obiect, doar dacă acest obiect este înafara hărții
 
- Au adăugate funcțiile GetPlayerPoolSize()/GetVehiclePoolSize() pentru a obține ultimul id al vehiculelor sau a jucătorilor. Deci de acuma unde aveți o funcție repetitivă(for, while, do..while,etc) în loc de MAX_PLAYERS și MAX_VEHICLES trebuie să folosiți noile funcții.

// Old code
for(new x=0; x < MAX_PLAYERS; x++)
{
if(IsPlayerConnected(x))
{
}
}

// New code
new HighestPlayerId = GetPlayerPoolSize();
for(new x=0; x <= HighestPlayerId; x++) // atentia la conditia x <=
{if(IsPlayerConnected(x))
  { // do stuff with a player id
   }
}  

- Păsările nu vor mai zbura prin obiectele din SA-MP
 
- Reparată problema când jucătorul rămânea înghetat când răspundea la dialogul SelectObject().
 
- Obiectele cu rază mare de vedere suportă acum sortarea alpha.
 
- Adăugate peste 90 de obiecte noi create de MatiteȘ
 
Cladirile din LS BeachSide și LS apartment au acum parcare subterană
Noi interioare de case pentru insula

 

 

SA-MP 0.3.7 RC3

 

UPDATE

 

 

- Rezolvat fereastră "directmode", care a fost spartă de când a fost adăugată schimbarea dimensiunii fontului.
- Suma de alocare de memorie de streaming utilizează memoria de sistem totală găsită Windows, nu memoria disponibilă.
- Rezolvate problemele cu tabloul de bord şi listele de dialog în cazul în care în ultimele elemente nu au putut fi accesate pe fără a derula.
- Adaugă noi tipuri de dialog DIALOG_TYPE_TABLIST şi DIALOG_TYPE_TABLIST_HEADERS care sunt extensii ale dialogului tip LIST cu suport pentru coloane.
De exemplu, utilizarea de tip tablist, va rugăm să consultaţi comenzile / testtablist şi / testtablistheaders în filterscript test_cmds.
TABLISTS permite până la 4 coloane, cu 128 de caractere maxim pe coloana şi 256 de caractere maxime pe rând.
- Noi ID-uri de obiect adăugate de Matiţe:
140 de noi obiecte
Noi filescript-uri adăugate să demonstreze unele dintre obiectele / înlocuiri de construcţii.
12 variaţii de skin-uri (ID skin 300-311). Acestea sunt în mare parte versiuni de skin-uri de poliţie din joc (fără accesorii, etc) modificat. Skin-urile sunt încă WIP, deci va rugăm să nu plângeţi, dacă acestea sunt modificate înainte de final 0.3.7 lansare.

 

 

Dialog-ul -> (poza)

Obiecte -> (poza)

Obiecte pentru circulatie -> (poza)

Obiecte pentru circulatie 2 -> (poza)

Diferite obiecte -> (poza) (poza) (poza) (poza) (poza)

 

Download

 

0.3.7 RC3 Client

SA-MP 0.3.7 RC3 Client Installer

 

0.3.7 RC3 Server

SA-MP 0.3.7 RC3 Windows Server

SA-MP 0.3.7 RC3 Linux Server

 

Edited by Fusher.GFX
  • Upvote 5
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de ce, dar dupa ce mi-am insta 0.3.7 nu pot intra pe un server. De server didn't responding.. In continuare acelasi lucru.

Da, pentru ca abia a aparut si celalalte servere nu sunt trecute pe 0.3.7. Momentan mergeti cu versiunea actuala, peste ceva timp (foarte putin) toate serverele vor trece pe aceasta versiune.

Link to comment
Share on other sites

 

SA-MP 0.3.7 RC

 Super, pe mta au fost adaugate obiectele?

 

Pe data de 17.01.2015 Kalcor a anunțat în acest post (aici) următoarea versiune de SA-MP, mai exact SA-MP 0.3.7. Se va numi așa deoarece el este de părare că nu s-au reparat majoritatea problemelor din 0.3z.

 

sa-mp-139-2.png

 

Ce aduce nou această versiune:

 

  • Poti schimba marimea scrisului din chat:
sa-mp-137.png

 

     2.  - Fixată coliziunea camerei pe obiecte și vehiculele care sunt în afara harta lumii normale.

          - Acum poți dezactiva coliziunea vehiculelor. Adică vei putea trece prin vehicule.

          - A fost îmbunatațit modul de test.

          - A fost o adăugat un sistem de cookies pentru a prevenit flood-ul de pe server.

          - A fost reparate luminiile de la obiectele care aveau vizibilitatea mare.

          - A fost reparată desincronizarea dintre trasul armei și schimbatul armei.

          - Tabela de scor este acum, mai mare pentru cei cu rezoluția mărită.

          - Au fost reparate o mulțime de crash-uri de la clientul 0.3z.

 

      3. - Au fost adăugate peste 240 de obiecte noi. Ca de exemplu: pălarii, fructe, noi locuri pentru stunt. În pozele de mai jos veți vedea doar câteva.

 

     Noi insule, unde îți poți construi o hartă privată.

 

   sa-mp-136.png

   Cladiri, unde poți intra în ele.

   LSBeachSide-1b.png

   LSBeachSideInside-9.png

 

  Noi obiecte de stunt

 

Acele tuburi vin în 3 mărimi diferite.

 

  sa-mp-034.png

  sa-mp-072.png

  sa-mp-085.png

 

   O scena, microfoane și instrumente.

 

  StageAndInstruments-4.png

 

 

SA-MP 0.3.7 RC2

 

 

Versiunea 0.3.7 RC este o versiune de testare pentru ramura 0.3. Lansarea oficiala va veni odată ce faza de testare este completă.

 

SA-MP 0.3.7 RC1 Client/Server UPDATE:

 

- Unii jucători s-au plâns că mărimea font-ului implicit nu este ca cel din versiunile trecute de SA-MP. Mărimea acestui font este aceeași de la 0.3 pană acum.

 

- A fost fixată problema suplimentară a coliziunii camerei pe obiecte.

 

- Mai multe schimbări la ținta camerei, care va îmbunătății lucrurile puțin.

 

- A fost adăugată comanda /ctd pentru a activa debug-ul unui jucător în privința camerei.

 

- Funcția DisableRemoteVehicleCollisions() ar trebui să funcționeze și la bărci.

 

- Nu mai există coliziuni între cameră și vehicul când se folosește funcția DisableRemoteVehicleCollisions().

 

- A fost adăugată funcția EnablePlayerCameraTarget(). Funcția țintei unei camere adăugată în 0.3.7 - RC1 va fi dezactivată implicit, deoarece poate utiliza multă bandă când nu este necesar.

 

- Au fost adăugate funcțiile SetObjectNoCameraCol și SetPlayerObjectNoCameraCol ce vă permite să dezactivați coliziunile camerei unui obiect, doar dacă acest obiect este înafara hărții

 

- Au adăugate funcțiile GetPlayerPoolSize()/GetVehiclePoolSize() pentru a obține ultimul id al vehiculelor sau a jucătorilor. Deci de acuma unde aveți o funcție repetitivă(for, while, do..while,etc) în loc de MAX_PLAYERS și MAX_VEHICLES trebuie să folosiți noile funcții.

// Old code
for(new x=0; x < MAX_PLAYERS; x++)
{
if(IsPlayerConnected(x))
{
}
}

// New code
new HighestPlayerId = GetPlayerPoolSize();
for(new x=0; x <= HighestPlayerId; x++) // atentia la conditia x <=
{if(IsPlayerConnected(x))
  { // do stuff with a player id
   }
}  
- Păsările nu vor mai zbura prin obiectele din SA-MP

 

- Reparată problema când jucătorul rămânea înghetat când răspundea la dialogul SelectObject().

 

- Obiectele cu rază mare de vedere suportă acum sortarea alpha.

 

- Adăugate peste 90 de obiecte noi create de MatiteȘ

 

Cladirile din LS BeachSide și LS apartment au acum parcare subterană

Noi interioare de case pentru insula

 

 

SA-MP 0.3.7 RC3

 

UPDATE

 

 

- Rezolvat fereastră "directmode", care a fost spartă de când a fost adăugată schimbarea dimensiunii fontului.

- Suma de alocare de memorie de streaming utilizează memoria de sistem totală găsită Windows, nu memoria disponibilă.

- Rezolvate problemele cu tabloul de bord şi listele de dialog în cazul în care în ultimele elemente nu au putut fi accesate pe fără a derula.

- Adaugă noi tipuri de dialog DIALOG_TYPE_TABLIST şi DIALOG_TYPE_TABLIST_HEADERS care sunt extensii ale dialogului tip LIST cu suport pentru coloane.

De exemplu, utilizarea de tip tablist, va rugăm să consultaţi comenzile / testtablist şi / testtablistheaders în filterscript test_cmds.

TABLISTS permite până la 4 coloane, cu 128 de caractere maxim pe coloana şi 256 de caractere maxime pe rând.

- Noi ID-uri de obiect adăugate de Matiţe:

140 de noi obiecte

Noi filescript-uri adăugate să demonstreze unele dintre obiectele / înlocuiri de construcţii.

12 variaţii de skin-uri (ID skin 300-311). Acestea sunt în mare parte versiuni de skin-uri de poliţie din joc (fără accesorii, etc) modificat. Skin-urile sunt încă WIP, deci va rugăm să nu plângeţi, dacă acestea sunt modificate înainte de final 0.3.7 lansare.

 

 

Dialog-ul -> (poza)

Obiecte -> (poza)

Obiecte pentru circulatie -> (poza)

Obiecte pentru circulatie 2 -> (poza)

Diferite obiecte -> (poza) (poza) (poza) (poza) (poza)

 

Download

 

0.3.7 RC3 Client

SA-MP 0.3.7 RC3 Client Installer

 

0.3.7 RC3 Server

SA-MP 0.3.7 RC3 Windows Server

SA-MP 0.3.7 RC3 Linux Server

 

Link to comment
Share on other sites

 

SA-MP 0.3.7 RC

 

 

Pe data de 17.01.2015 Kalcor a anunțat în acest post (aici) următoarea versiune de SA-MP, mai exact SA-MP 0.3.7. Se va numi așa deoarece el este de părare că nu s-au reparat majoritatea problemelor din 0.3z.

 

sa-mp-139-2.png

 

Ce aduce nou această versiune:

 

  • Poti schimba marimea scrisului din chat:
sa-mp-137.png

 

     2.  - Fixată coliziunea camerei pe obiecte și vehiculele care sunt în afara harta lumii normale.

          - Acum poți dezactiva coliziunea vehiculelor. Adică vei putea trece prin vehicule.

          - A fost îmbunatațit modul de test.

          - A fost o adăugat un sistem de cookies pentru a prevenit flood-ul de pe server.

          - A fost reparate luminiile de la obiectele care aveau vizibilitatea mare.

          - A fost reparată desincronizarea dintre trasul armei și schimbatul armei.

          - Tabela de scor este acum, mai mare pentru cei cu rezoluția mărită.

          - Au fost reparate o mulțime de crash-uri de la clientul 0.3z.

 

      3. - Au fost adăugate peste 240 de obiecte noi. Ca de exemplu: pălarii, fructe, noi locuri pentru stunt. În pozele de mai jos veți vedea doar câteva.

 

     Noi insule, unde îți poți construi o hartă privată.

 

   sa-mp-136.png

   Cladiri, unde poți intra în ele.

   LSBeachSide-1b.png

   LSBeachSideInside-9.png

 

  Noi obiecte de stunt

 

Acele tuburi vin în 3 mărimi diferite.

 

  sa-mp-034.png

  sa-mp-072.png

  sa-mp-085.png

 

   O scena, microfoane și instrumente.

 

  StageAndInstruments-4.png

 

 

SA-MP 0.3.7 RC2

 

 

Versiunea 0.3.7 RC este o versiune de testare pentru ramura 0.3. Lansarea oficiala va veni odată ce faza de testare este completă.

 

SA-MP 0.3.7 RC1 Client/Server UPDATE:

 

- Unii jucători s-au plâns că mărimea font-ului implicit nu este ca cel din versiunile trecute de SA-MP. Mărimea acestui font este aceeași de la 0.3 pană acum.

 

- A fost fixată problema suplimentară a coliziunii camerei pe obiecte.

 

- Mai multe schimbări la ținta camerei, care va îmbunătății lucrurile puțin.

 

- A fost adăugată comanda /ctd pentru a activa debug-ul unui jucător în privința camerei.

 

- Funcția DisableRemoteVehicleCollisions() ar trebui să funcționeze și la bărci.

 

- Nu mai există coliziuni între cameră și vehicul când se folosește funcția DisableRemoteVehicleCollisions().

 

- A fost adăugată funcția EnablePlayerCameraTarget(). Funcția țintei unei camere adăugată în 0.3.7 - RC1 va fi dezactivată implicit, deoarece poate utiliza multă bandă când nu este necesar.

 

- Au fost adăugate funcțiile SetObjectNoCameraCol și SetPlayerObjectNoCameraCol ce vă permite să dezactivați coliziunile camerei unui obiect, doar dacă acest obiect este înafara hărții

 

- Au adăugate funcțiile GetPlayerPoolSize()/GetVehiclePoolSize() pentru a obține ultimul id al vehiculelor sau a jucătorilor. Deci de acuma unde aveți o funcție repetitivă(for, while, do..while,etc) în loc de MAX_PLAYERS și MAX_VEHICLES trebuie să folosiți noile funcții.

// Old code
for(new x=0; x < MAX_PLAYERS; x++)
{
if(IsPlayerConnected(x))
{
}
}

// New code
new HighestPlayerId = GetPlayerPoolSize();
for(new x=0; x <= HighestPlayerId; x++) // atentia la conditia x <=
{if(IsPlayerConnected(x))
  { // do stuff with a player id
   }
}  
- Păsările nu vor mai zbura prin obiectele din SA-MP

 

- Reparată problema când jucătorul rămânea înghetat când răspundea la dialogul SelectObject().

 

- Obiectele cu rază mare de vedere suportă acum sortarea alpha.

 

- Adăugate peste 90 de obiecte noi create de MatiteȘ

 

Cladirile din LS BeachSide și LS apartment au acum parcare subterană

Noi interioare de case pentru insula

 

 

SA-MP 0.3.7 RC3

 

UPDATE

 

 

- Rezolvat fereastră "directmode", care a fost spartă de când a fost adăugată schimbarea dimensiunii fontului.

- Suma de alocare de memorie de streaming utilizează memoria de sistem totală găsită Windows, nu memoria disponibilă.

- Rezolvate problemele cu tabloul de bord şi listele de dialog în cazul în care în ultimele elemente nu au putut fi accesate pe fără a derula.

- Adaugă noi tipuri de dialog DIALOG_TYPE_TABLIST şi DIALOG_TYPE_TABLIST_HEADERS care sunt extensii ale dialogului tip LIST cu suport pentru coloane.

De exemplu, utilizarea de tip tablist, va rugăm să consultaţi comenzile / testtablist şi / testtablistheaders în filterscript test_cmds.

TABLISTS permite până la 4 coloane, cu 128 de caractere maxim pe coloana şi 256 de caractere maxime pe rând.

- Noi ID-uri de obiect adăugate de Matiţe:

140 de noi obiecte

Noi filescript-uri adăugate să demonstreze unele dintre obiectele / înlocuiri de construcţii.

12 variaţii de skin-uri (ID skin 300-311). Acestea sunt în mare parte versiuni de skin-uri de poliţie din joc (fără accesorii, etc) modificat. Skin-urile sunt încă WIP, deci va rugăm să nu plângeţi, dacă acestea sunt modificate înainte de final 0.3.7 lansare.

 

Dialog-ul -> (poza)

Obiecte -> (poza)

Obiecte pentru circulatie -> (poza)

Obiecte pentru circulatie 2 -> (poza)

Diferite obiecte -> (poza) (poza) (poza) (poza) (poza)

 

Download

 

0.3.7 RC3 Client

SA-MP 0.3.7 RC3 Client Installer

 

0.3.7 RC3 Server

SA-MP 0.3.7 RC3 Windows Server

SA-MP 0.3.7 RC3 Linux Server

 

Sau pus obiectele in mta?
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.