syN Posted March 28, 2015 Share Posted March 28, 2015 Salutare buGGed. De ceva timp am inceput sa lucrez in Photoshop, deci, sunt incepator. Aveti mai jos cateva creatii. Astept sfaturi si pareri. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spleeff Posted March 28, 2015 Share Posted March 28, 2015 Pune si tu niste fonturi mai ok, borderul este ok. Foloseste fontul wendy size 10 pentru bugged. Bafta in continuare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cadillac Posted March 28, 2015 Share Posted March 28, 2015 Frumoase pentru inceput dar nu mai pune stroke pe font sau efect 3d.Mai urmareste niste tutoriale si te astept cu o parere si la portofoliul meu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
syN Posted March 28, 2015 Author Share Posted March 28, 2015 (edited) Pune si tu niste fonturi mai ok, borderul este ok. Foloseste fontul wendy size 10 pentru bugged. Bafta in continuare. Ok, o sa folosesc. Frumoase pentru inceput dar nu mai pune stroke pe font sau efect 3d.Mai urmareste niste tutoriale si te astept cu o parere si la portofoliul meu. Multumesc de sfaturi, o sa le pun in aplicare. Nou : si cu wendy + Edited March 28, 2015 by iCloudz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spleeff Posted March 28, 2015 Share Posted March 28, 2015 (edited) Mey, fontul bugged sa fie cu wendy sau 04b03, le poti lua de pe dafont.com. Marimea unui avatar sa fie de 150x250, nu alte dimensiuni. Te astept cu o parere si la portofoliul meu http://forum.bugged.ro/topic/117049-portofoliu-spleeff/page-3 Edited March 28, 2015 by AIM.Spleeff Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alllin. Posted March 28, 2015 Share Posted March 28, 2015 Lucrezi bine, continua, mai urmareste tutoriale despre blur/cum se face un avatar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...