gelutzu15 Posted February 5, 2013 Share Posted February 5, 2013 Nick-ul tau: gelutzu15 Nick-ul celui reclamat: [ZeT]Gaza O descriere a situatiei: Pai imi faceam misiunea de wanted, si el tot fugea invizbil pe langa sa fie greseala mea asta nu stiu poate, sunt inca incepator dar vocabularul lui cam lasa de dorit...Ii dau un sfat sa nu rezolva nimic jignind pe unii pe altii. Dovezi (poze, video, etc.): http://imageshack.us/f/12/jignire.jpg/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Re3D Posted February 5, 2013 Share Posted February 5, 2013 Cum sa te omoare ma invizibil poate si el are dreptate prin acel cuvant.Cred te referi ca te-a omorat de la distanta,el e in YKZ nu are cum sa te omoare ''invizibil''! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gelutzu15 Posted February 5, 2013 Author Share Posted February 5, 2013 Ok sa fie greseala mea cu toate ca eu nu l-am vazut si l-am urmarit ceva timp sa fie cum zici tu, chiar daca... nimeni nu sa nascut invatat el ma jigneste il inteleg o fi mai superior ca mine pe acest joc dar in viata reala poate nu, si tu dandu-i dreptate la felul cum vorbeste inseamna ca dispui de aceiasi educatie ca el. Salut. Link to comment Share on other sites More sharing options...