LusiaN Posted June 8, 2013 Share Posted June 8, 2013 Salut , nu cred ca stiu multi care este parola de la bugged , vad ca astazi 08.06.2013 este parola pe bugged si pe server sunt doar 7 oamanei ma intrebam care este parola , daca stiti va rog frumos sa mi-o trimiteti prin PM sau sa lasati aici reply. Multumesc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fytza Posted June 8, 2013 Share Posted June 8, 2013 cand se deschide sv sau care e parola? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rareski Posted June 8, 2013 Share Posted June 8, 2013 Of of of ,s-a dat restart la server si se va deschide din nou peste 10 min..pentru noul update si nu cred ca asta e un motiv sa deschizi un topic ci este motivul destepciunii tale..ma mir cum de stii sa intri pe samp.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Endios Posted June 8, 2013 Share Posted June 8, 2013 Servarul nu are parola in mod norman...se fac niste updateuri si s-a bagat parola pentru a sta pe servar decat admini. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xBoRn Posted June 8, 2013 Share Posted June 8, 2013 Nu înțelegeți că se face update? Server-ul va reveni curând! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeeJays Posted June 8, 2013 Share Posted June 8, 2013 Ba copiilor, se fac update, ce parola vrei? Ca sa intrii peste ei sa le strici toata treaba? Ai rabdare 10-20 de minute si vor redeschide server-ul Link to comment Share on other sites More sharing options...
FD.DMG Posted June 8, 2013 Share Posted June 8, 2013 Nu era pe sv baiatu de unde sa stie :)))) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rareski Posted June 8, 2013 Share Posted June 8, 2013 Ba copiilor, se fac update, ce parola vrei? Ca sa intrii peste ei sa le strici toata treaba? Ai rabdare 10-20 de minute si vor redeschide server-ul Mda,10-20 min au zis dar au trecut vreo 40..dar ma rog sper sa se termine update-ul cat mai curand. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Narc1s Posted June 8, 2013 Share Posted June 8, 2013 Am aflat eu parola Parola: passwordbgd20119shad0w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Endios Posted June 8, 2013 Share Posted June 8, 2013 Mda,10-20 min au zis dar au trecut vreo 40..dar ma rog sper sa se termine update-ul cat mai curand. Si...muriti daca asteptati..? mai ales ca e spre binele servarului... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andale Posted June 8, 2013 Share Posted June 8, 2013 Stiu eu parola. Parola este: sefacupdateurisiserverulvarevenidoarcatrebuiesaavetirabdare. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rareski Posted June 8, 2013 Share Posted June 8, 2013 Si...muriti daca asteptati..? mai ales ca e spre binele servarului... Am zis eu ceva?Nu mor si stiu ca e spre binele serverului...nu cred ca ar trb sa sari cu gura rpd asa doar ca ei au zis 10 min..si...ma rog..iao mai usor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AirSurfer Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Deci sunteti praf. este pusa o parola, probabil criptata, pe carr doar cei care lucreaza la update-uri o stiu pentru ca restul jucatorilor sa nu deranjeze nici macar prin simpla lor prezenta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts