godescu1 Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Salut sunt nou si am incercat sa intru pe sv am o mica problema dupa ce intru in cateva secunde primesc crash, pe alte sv patesc asa ceva . Va rog sa ma ajutati. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Endios Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Salut sunt nou si am incercat sa intru pe sv am o mica problema dupa ce intru in cateva secunde primesc crash, pe alte sv patesc asa ceva . Va rog sa ma ajutati. Ti se intampla pe toate servarele lafel? Oricum nu conteaza dezinstaleaza san andreas si samp-ul si sterge si GTA San Andreas User Files apoi dai un rr la pc si reinstaleazale. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
godescu1 Posted June 16, 2013 Author Share Posted June 16, 2013 am incercat si tot nu merge si doar pe sv asta nu imi intra pe alte sv nu am probleme Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HendoN Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 (edited) Incearca un restart al PC-ului daca nu merge probabil ca este ceva de la tine? Folosesti ceva moduri? Edited June 16, 2013 by HendoN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
godescu1 Posted June 16, 2013 Author Share Posted June 16, 2013 nu am nimic bagat in gta nici 1 mod skin sau ceva si am dat la restarturi la pc de mi s-a acrit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xAlecs Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Salut sunt nou si am incercat sa intru pe sv am o mica problema dupa ce intru in cateva secunde primesc crash, pe alte sv patesc asa ceva . Va rog sa ma ajutati. Salutare prietene ! Incearca si dowladeaza alta versiune de San Andreas . Versiunea cea mai buna este aia numita Hoodlum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts