Rezon Posted July 29, 2015 Share Posted July 29, 2015 Nickname: Rezon Serverul pe care joci: Green De ce te-ai retras de pe bugged.ro?: am jucat pe red o perioada buna , dar am avut probleme cu pc si n-am mai intrat o perioada lunga. Care a fost cea mai mare realizare a ta inainte de a te retrage?: am reusit sa obtin masina cheetah :) De ce ai ales sa te reintorci pe bugged.ro?: deoarece imi place comunitatea . Ai jucat pe alte servere de sa:mp dupa ce te-ai retras de pe bugged.ro? Daca da, de ce ai ales sa nu mai joci pe ele?: deoarece , in momentul de fata sunt admini incompetenti pe ele si nu ar avea rostul sa incep de la 0 . Ce speri sa realizezi de data asta pe bugged.ro?: sa intru intr-o factiune si sa imi iau cont premium . In ce factiune doresti sa intri si de ce?: nu conteaza , imi este indiferent , toate sunt placute . Cati ani ai si unde locuiesti?: am 14 ani si sunt din orasul Falticeni Esti elev/student? Daca da, in ce clasa esti?: Sunt elev , trec in clasa a 8-a . Ce alte jocuri joci?: counter strike 1.6 , virtua tennis Ai altceva de adaugat?: da , imi place foarte mult aceasta comunitate. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...