Oliwer Posted July 31, 2015 Share Posted July 31, 2015 Nickname: Oliwer Serverul pe care joci: Ma voi apuca de serverul blue.bugged.ro. De ce ai ales sa joci pe bugged.ro?: Pentru ca e un server care merita. Cum ai aflat de bugged.ro?: De la Awake. Ai jucat pe vreun alt server? Daca da, ce nu ti-a placut la acel server?: Da, am mai jucat pe R**(nu intentionez sa fac reclama). In ce factiune doresti sa intri si de ce?: Doresc in factiunea School Instructors LS/LV/SF, pentru ca e cea mai "banoasa" si dupa mine, este o factiune respectata. Cati ani ai si unde locuiesti?: Am 13 ani si locuiesc in Oravita. Esti elev/student? Daca da, in ce clasa esti?: Sunt elev, si urmeaza clasa a VII-a. Care este serialul tau preferat?: Nu urmaresc. Ce alte jocuri joci?: Mai joc si CS + Metin(Metin mai putin). Ai altceva de adaugat?: Da, sper sa ne intelegem si pana data viitoare, va salut! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antonio_Miccollis Posted July 31, 2015 Share Posted July 31, 2015 Nickname: Oliwer Serverul pe care joci: Ma voi apuca de serverul blue.bugged.ro. De ce ai ales sa joci pe bugged.ro?: Pentru ca e un server care merita. Cum ai aflat de bugged.ro?: De la Awake. Ai jucat pe vreun alt server? Daca da, ce nu ti-a placut la acel server?: Da, am mai jucat pe R**(nu intentionez sa fac reclama). In ce factiune doresti sa intri si de ce?: Doresc in factiunea School Instructors LS/LV/SF, pentru ca e cea mai "banoasa" si dupa mine, este o factiune respectata. Cati ani ai si unde locuiesti?: Am 13 ani si locuiesc in Oravita. Esti elev/student? Daca da, in ce clasa esti?: Sunt elev, si urmeaza clasa a VII-a. Care este serialul tau preferat?: Nu urmaresc. Ce alte jocuri joci?: Mai joc si CS + Metin(Metin mai putin). Ai altceva de adaugat?: Da, sper sa ne intelegem si pana data viitoare, va salut! bine ai venit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...