Jump to content
Lucifer

News Reporters - Cereri interviu

Recommended Posts

Nick: DarkAngel

Level: 51

Alte precizări: -

Tip de interviu (simplu, dublu, triplu): Simplu.

Intervalul de timp în care sunteţi online: In aceasta seara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nick:  Sandroow

Level: 33

Alte precizări: Ms

Tip de interviu (simplu, dublu, triplu): Simplu

Intervalul de timp în care sunteţi online: 22:00-00:00

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, TL.Sandroow said:

Nick:  Sandroow

Level: 33

Alte precizări: Ms

Tip de interviu (simplu, dublu, triplu): Simplu

Intervalul de timp în care sunteţi online: 22:00-00:00

Dai cu mine la ora 22:05.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nick:  ALlN, Balanelul

Level: 40, 40

Alte precizări: Dorim modelul 1

Tip de interviu (simplu, dublu, triplu): Dublu

Intervalul de timp în care sunteţi online: Mereu

Edited by ALlN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nick: ShaN1

Level: 25

Alte precizări: Nu

Tip de interviu (simplu, dublu, triplu): Dublu

Intervalul de timp în care sunteţi online:12:00-18:00

Edited by ShaN1
Intervalul

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, ALlN said:

Nick:  ALlN, Balanelul

Level: 40, 40

Alte precizări: Dorim modelul 1

Tip de interviu (simplu, dublu, triplu): Dublu

Intervalul de timp în care sunteţi online: Mereu

Cu mine la ora 12:10.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nick:[Lewins]

Level:24

Alte precizări:Dau pile

Tip de interviu (simplu, dublu, triplu):Simplu

Intervalul de timp în care sunteţi online:Ieri

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Lewins said:

Nick:[Lewins]

Level:24

Alte precizări:Dau pile

Tip de interviu (simplu, dublu, triplu):Simplu

Intervalul de timp în care sunteţi online:Ieri

Cu mine la 09:10.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nick: Lau99

Level: 18

Alte precizări: nimic

Tip de interviu (simplu, dublu, triplu):Simplu

Intervalul de timp în care sunteţi online: azi

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, Devi said:

Nick: Lau99

Level: 18

Alte precizări: nimic

Tip de interviu (simplu, dublu, triplu):Simplu

Intervalul de timp în care sunteţi online: azi

Acceptat. Dai cu mine la ora 09:05.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nick:[Lewins]

Level:24

Alte precizări:Dau pile

Tip de interviu (simplu, dublu, triplu):Simplu

Intervalul de timp în care sunteţi online:Ieri

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Lewins said:

Nick:[Lewins]

Level:24

Alte precizări:Dau pile

Tip de interviu (simplu, dublu, triplu):Simplu

Intervalul de timp în care sunteţi online:Ieri

Dai cu mine la ora 10:05.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nick: Rothmanss

Level: 37

Alte precizări: Nu vreau modelul 5

Tip de interviu (simplu, dublu, triplu): Simplu

Intervalul de timp în care sunteţi online: Oricand!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nick: lCapone

Level: 60

Alte precizări: Doresc modelul de live 4

Tip de interviu (simplu, dublu, triplu): Simplu

Intervalul de timp în care sunteţi online: Oricand

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minutes ago, lCapone said:

Nick: lCapone

Level: 60

Alte precizări: Doresc modelul de live 4

Tip de interviu (simplu, dublu, triplu): Simplu

Intervalul de timp în care sunteţi online: Oricand

Vei da cu mine la ora 13:05. Te rog sa fii la ora 13:00 in fata la HQ News Reporters.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nick: Andreidoo, JamesRey, BloodyXBoy

Level: 31, 25, 26

Alte precizări: Nu

Tip de interviu (simplu, dublu, triplu): triplu

Intervalul de timp în care sunteţi online: Oricand

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nick: qDr0g 

Level: 5

Alte precizări: Doresc sa ma fac cunoscut, am ajuns de rasul lumii si vreau sa le dovedesc ca s au inselat in privința mea. 

Tip de interviu (simplu, dublu, triplu): Simplu 

Intervalul de timp în care sunteţi online: 12:16-23:00

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nick: sn3cky

Level: 99

Alte precizări: As prefera model live #3.

Tip de interviu (simplu, dublu, triplu): Simplu

Intervalul de timp în care sunteţi online: Oricand

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nick: Laariisaa

Level: 43

Alte precizări: Dau cu TL.Dave.

Tip de interviu (simplu, dublu, triplu): Simplu.

Intervalul de timp în care sunteţi online: 14:00-16:00

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Laariisaa. said:

Nick: Laariisaa

Level: 43

Alte precizări: Dau cu TL.Dave.

Tip de interviu (simplu, dublu, triplu): Simplu.

Intervalul de timp în care sunteţi online: 14:00-16:00

Dai cu mine la ora 14:05.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nick: Crystocea, Andreea[]

Level: 45, 19

Alte precizări: Nu

Tip de interviu (simplu, dublu, triplu): dublu

Intervalul de timp în care sunteţi online: intre orele 22-23 pot da live

Edited by Crystocea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nick: .KiDU

Level: 48

Alte precizări: Nimic

Tip de interviu (simplu, dublu, triplu): Simplu

Intervalul de timp în care sunteţi online: Oricand, daca se poate mai repede de 16:00

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, .KiDU said:

Nick: .KiDU

Level: 48

Alte precizări: Nimic

Tip de interviu (simplu, dublu, triplu): Simplu

Intervalul de timp în care sunteţi online: Oricand, daca se poate mai repede de 16:00

Dai cu mine la 15:05.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.