Jump to content

Cerere ajutor.


fasd
 Share

Recommended Posts

Salutare,Imi puteti explica si mie cum as putea face atunci cand scrie un admin in chat-ul normal sa ii apara numele rosu, gen cum e pe bugged?

Folosesc GM Saints.

Edited by Floriank
Link to comment
Share on other sites

Salutare,Imi puteti explica si mie cum as putea face atunci cand scrie un admin in chat-ul normal sa ii apara numele rosu, gen cum e pe bugged?

Ti-am facut un script pe care il gasesti aici, nu imi asum toate creditele pentru el, este copiat de pe un gamemode si modificat astfel incat sa faca ce vrei tu: http://pastebin.com/mk5yQkkS

 

//edit: am uitat sa le pun in codul de mai sus

Adauga asta la la inceput: 

new szPlayerName[MAX_PLAYER_NAME];

si asta sub 'public OnPlayerText'"

 

GetPlayerName(playerid, szPlayerName);

(!) Nu poti sa dai copy + paste si sa te astepti ca el sa functioneze, va trebui sa inlocuiesti niste variabile in functie de gamemode-ul tau, sau le poti scoate daca vrei ca toti playerii sa poata folosi comanda /acolor.

 

Variabile folosite:

 

pAcolor - stocheaza preferinta culorii din comanda /acolor, cu aceasta variabila nu o sa ai probleme, este deja in script-ul pe care ti l-am dat.

 

pAdminLevel - este nivelul de admin pe care il are un player.

 

pHelper - este nivelul de helper pe care il are un player.

 

Daca ai nelamuriri sau daca script-ul nu functioneaza din anumite motive, te rog sa ma contactezi, l-am facut in graba si nu l-am testat, e foarte probabil sa fi uitat ceva.

 

Daca doresti, iti pot implementa eu sistemul in gamemode-ul tau.

Edited by Waren
Link to comment
Share on other sites

Pai, din sistemul ala sterge "Setplayercolor" si pune "pAColor" sau ceva de genu, orice nume.

Si la case 0 pui "playerVariables / PlayerInfo[playerid][pAColor] = 1;

.

.

Si tot asa.

 

Si la OnPlayerText pui

if(playerVariables/PlayerInfo[playerid][pAColor] == 1);

{
   format(szMessage, sizeof(szMessage) "{culoare}%s{FFFFFF}: %s", playerVariables/PlayerInfo[playerid][pNormalName]);

}

else if(playerVariables/PlayerInfo[playerid][pAColor] == 2);

{

 format(szMessage, sizeof(szMessage) "{culoare}%s{FFFFFF}: %s", playerVariables/PlayerInfo[playerid][pNormalName]);

}

Si tot asa.

Edited by ZoroN
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.