Jump to content

Recommended Posts

Posted

salut,am o problema care nu pot sa-i dau de cap de ore in sir,am cautat pe forumuri,pe oriunde si nu gasesc nimic.

eu,sunt incepator in pawno si ale scriptingului.Am cumparat mai de mult de la Shift. gamemode-ul lui Diamond RPG.

Am host de la 0ping cu 50 sloturi..Pun toate folderele ce sunt acolo de pus si server.cfg cu filezilla in host,bun,editez tot ce trebuie in server.cfg si la pluginuri le pun .so la toate,bun.Serverul merge,pot intra,pot face de toate.

Dar....dupa ce ies de pe server,nu ramane nici un cont salvat,care ar putea fii problema ?in gm pawno am acolo scrise datele de la host,stiti voi.

va rog ajutor :)

Posted (edited)

Daca nu-i faceai conexiunea bine nu te puteai inregistra/loga pe server, dar problema cu stocarea cont-urile poate sa fie ca baza de date e buguita, nu cred sa fie gamemode-ul.

EDIT: Incearca sa schimbi baza de date (.sql) cu alta si vezi daca merge.

Deasemenea vezi la SQL_Connection sau cum e la tine cu SQL_HOST, SQL_PASS... sa fie numele bazei de date care o ai pe host urcata la fel si in phpmyadmin.

Edited by Kisuke
Posted

Daca nu-i faceai conexiunea bine nu te puteai inregistra/loga pe server, dar problema cu stocarea cont-urile poate sa fie ca baza de date e buguita, nu cred sa fie gamemode-ul.

EDIT: Incearca sa schimbi baza de date (.sql) cu alta si vezi daca merge.

Deasemenea vezi la SQL_Connection sau cum e la tine cu SQL_HOST, SQL_PASS... sa fie numele bazei de date care o ai pe host urcata la fel si in phpmyadmin.

da

SQL HOST SQL PASS alea in gm toate sunt puse bine cu ce mi-au dat aia de la 0ping.

pe phpmyadmin am pus acolo am importat baza de date tot,dar nu iimi arata la accounts ca se face nici unul nou.

in mysql.log ala am acolo o eroare Can't connect to MySQL server on '93.119.26.250' (110)

Posted (edited)

da

SQL HOST SQL PASS alea in gm toate sunt puse bine cu ce mi-au dat aia de la 0ping.