ColonyW0W Posted August 4, 2016 Share Posted August 4, 2016 Nickname: .Colony Serverul pe care joci: Blue.Bugged.Ro De ce te-ai retras de pe bugged.ro?: Mi-am vandut contul, iar plictiseala era mare. Care a fost cea mai mare realizare a ta inainte de a te retrage?: Rank 6 in nulte mafii. De ce ai ales sa te reintorci pe bugged.ro?: Pentru ca mi-a revenit pofta de samp/ Ai jucat pe alte servere de sa:mp dupa ce te-ai retras de pe bugged.ro? Daca da, de ce ai ales sa nu mai joci pe ele?: Nu Ce speri sa realizezi de data asta pe bugged.ro?: Nimic In ce factiune doresti sa intri si de ce?: In orice mafie. Cati ani ai si unde locuiesti?: Am 17 ani si locuiesc in Baia Mare Esti elev/student? Daca da, in ce clasa esti?: Sunt elev in clasa a11a. Ce alte jocuri joci?: CS:GO Ai altceva de adaugat?: Va salut, am revenit si eu pe comunitate la insistentele multor prieteni, spunandu-mi ca multi lesinati imi copiaza numele, am gasit cine i-am lasat comentariu la profilul update-ul sau si mi-a sters toate comentariile. Vreau sa va anunt ca singurul meu cont de skype este cata.cata74 pe care majoritatea il aveti, singurul cont de youtube este Colony RO ( https://www.youtube.com/channel/UCKEpwEANSD_ZrQNy-pOVvgg ) unde am faze memorabile din "n" mafii. Cine stie, cunoaste. . Singurul meu cont de forum care este banat este acesta: http://forum.bugged.ro/topic/82528-red-grove-vagos/?hl=colony. trageti o geana. Cine doreste sa lase comm si am sa scriu o amintire cu el, TIN SA MENTIONEZ CA NU AM JUCAT DE 9 LUNI DE ZILE. http://forum.bugged.ro/user/46884-alliance-colony/ tipu asta ii cel mai mare fan al meu, el si multi altii. Va salut ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VoDcKa Posted August 4, 2016 Share Posted August 4, 2016 Welcome back. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
9999999999999 Posted August 4, 2016 Share Posted August 4, 2016 Fanu lu Colony :c Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...