vD0G. Posted August 8, 2016 Share Posted August 8, 2016 (edited) - Edited August 8, 2016 by VD0G BOMBA 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADRiAN.BELEAUA - retired Posted August 8, 2016 Share Posted August 8, 2016 Nu te-ai retras, ai luat ban. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vD0G. Posted August 8, 2016 Author Share Posted August 8, 2016 Nu te-ai retras, ai luat ban. Daca nu stiai nu o sa mai intru pe cont _!_ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TiXERbomba Posted August 8, 2016 Share Posted August 8, 2016 Adrane gura mica bro. Ce sa zic imi pare rau ca sa terminat asa din cauza unor persoane mai ratate. Oricum succes in continuare frate. Te saluta fratele tau Arubi bafta. !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delta. Posted August 8, 2016 Share Posted August 8, 2016 Succes pe viitor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaZ Posted August 8, 2016 Share Posted August 8, 2016 Ținem legătura. ;) Baftă. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADRiAN.BELEAUA - retired Posted August 8, 2016 Share Posted August 8, 2016 Usor ma anonimilor, ca nu aveti o treaba cu mafiile si luati lider pe green, acolo unde nu se gasesc lideri si da la toti anonimii, pai vedeti baietii ca umblati prin paramedic cu heal-urile inca. Hai ca te pwp si eu si xenon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G3oo Posted August 8, 2016 Share Posted August 8, 2016 Nu te-ai retras, ai luat ban. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vD0G. Posted August 8, 2016 Author Share Posted August 8, 2016 Usor ma anonimilor, ca nu aveti o treaba cu mafiile si luati lider pe green, acolo unde nu se gasesc lideri si da la toti anonimii, pai vedeti baietii ca umblati prin paramedic cu heal-urile inca. Hai ca te pwp si eu si xenon. Ma sugi si tu si Xeno0n. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrei Br Posted August 8, 2016 Share Posted August 8, 2016 Sper sa te intorci chiar nu vreau sa iei remove daca iei remove atunci ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADRiAN.BELEAUA - retired Posted August 8, 2016 Share Posted August 8, 2016 (edited) Ma sugi si tu si Xeno0n.Bai copile, trezeste-te la realitate, la 13 ani ce sa sug de la tine ma ai innebunit? Usor cu fanteziile astea pe un joc ca nu te-a sarutat o fata macar o data in viata.Cica retragere vdog: - . Bravo ma sefule ce pot sa zic :)))) Edited August 8, 2016 by PHX.ADRiAN. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vD0G. Posted August 8, 2016 Author Share Posted August 8, 2016 (edited) Bai copile, trezeste-te la realitate, la 13 ani ce sa sug de la tine ma ai innebunit? Usor cu fanteziile astea pe un joc ca nu te-a sarutat o fata macar o data in viata. Cica retragere vdog: - . Bravo ma sefule ce pot sa zic :)))) Bai m###, usor stii tu cati ani am eu? Nu te da smecher ca esti un sclav dupa pc Usor am postat la misto, nu ma las de green, doar am vrut sa vad prieteni :) Si Dusmani sa stiu pe cine ma razbun :) Edited August 8, 2016 by VD0G BOMBA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morpheus. Posted August 8, 2016 Share Posted August 8, 2016 iauzi adi razbunare =)))) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADRiAN.BELEAUA - retired Posted August 8, 2016 Share Posted August 8, 2016 "Nu ma las" bai nebunule, cand ai luat ban aveai lacrimi in ochi, usor figurantule ca nu vorbesti cu copiii tai de dupa gard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venomm Posted August 8, 2016 Share Posted August 8, 2016 p@ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vD0G. Posted August 8, 2016 Author Share Posted August 8, 2016 "Nu ma las" bai nebunule, cand ai luat ban aveai lacrimi in ochi, usor figurantule ca nu vorbesti cu copiii tai de dupa gard Bai asta care te dai pe smecher, nu mor pentru o functie am fost lider si pe red de 2 ori calm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mDo Posted August 8, 2016 Share Posted August 8, 2016 Baftaless. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADRiAN.BELEAUA - retired Posted August 8, 2016 Share Posted August 8, 2016 Cmf ma nab? asta care imi da block ca cica i-am dat eu report pe forum si .Dany[] ii datuse cmz? Pa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
.ADRIANN Posted August 8, 2016 Share Posted August 8, 2016 (edited) mda, luati ban, gata, "retragere - X", jucati cu [discutiile despre cheaturi sunt sanctionate cu warn/suspend pe forum] dupa net, nu dati datele, luati ban, nu mai plangeti pe forum, nu rezolvati / impresionati nimic si pe nimeni. xenoon, si-a facut datoria, ce-ai fi vrut, sa te lase sa joci cu cod? Edited August 8, 2016 by AdryaN Official Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrei Catalin Iacob Posted August 9, 2016 Share Posted August 9, 2016 Te saluta fratele tau DARIUXU, sper ca te vei intoarce cat mai repede, tinem legatura Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Massimiliano Posted August 9, 2016 Share Posted August 9, 2016 Succes fratelinho, ce sa zic tine-m legatura incontinuare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WiZZ-AIM Posted August 9, 2016 Share Posted August 9, 2016 Salut,pare rau daca la asta sa ajuns aici mana ta stanga WiZZ <3 tinem legatura pe skype #DAU POWER PENTRU FRATELE MEU A.K.A VD0G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Padrino Giovanni Posted August 9, 2016 Share Posted August 9, 2016 succes frt :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theWeeknd Posted August 9, 2016 Share Posted August 9, 2016 baftă Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Braker 2k16 Posted August 9, 2016 Share Posted August 9, 2016 Sa ma pis pe toti ratatii care se iau de vd0g mai ales pe xenoon pokemonul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts