Jump to content

Cerere - AIM - IHateLemon [Respins]

IHateLemon
 Share

Recommended Posts

INFORMATII DESPRE VIATA REALA:

Nume:Denis
Varsta:15 Ani.
Autodescriere (~ 30 cuvinte):Numele meu este Denis Ionut. SUnt din Jud. Maramures localitatea Baia-Mare, sunt o fire foarte prietenoasa cu care poti petrece timpul mereu zambind sau gluming. Imi place sa calatoresc prin orase/tari. Sunt un baiat simplu am 15 ani.

Locatia(Oras):Baia-Mare

Ce gen de muzica asculti? House/Trap

STATISTICI ONLINE:

San Andreas - Multiplayer:

Nick :IHateLemon
Nivel :25
Nume folosite anterior:Nu am avut.
Vechime pe server:1 an si ceva.
Ai avut vreodata ban? (Daca da, spune si motivele):Nu, nu am avut.

Poza cu invitatie:http://imgur.com/a/K12ZN

Link cu faction history:Sunt doar in SF Paramedic link panel : http://bluepanel.bugged.ro/profile/IHateLemon
Ai vreo altercatie sau ai avut cu un actual membru AIM?(Daca da specifica ce s-a intamplat, minciunile se sanctioneaza cu uninvite !): Nu.

Ai mai fost in alte clanrui?(Daca da, specifica in care):Sir, [112].

Ai mai fost in clanul AIM?(Daca da, de ce ai iesit/ fost dat afara?):Nu, nu am mai fost in acest clan.
Ce alte jocuri mai joci?:Gta 5, Cs go
Cu cine te intelegi cel mai bine din AIM?: Deocamdata cu nimeni... Dar sper sa imi fac cati mai multi prieteni.

Experienta SA-MP [ () / 10 ]:9/10

Experienta DM [ ()/10]:8/10 - dm cop

CONTACT/ETC.:

Contact skype/yahoo messenger: Skype : denis1238356
De ce iti doresti sa faci parte din clan?:Doarece este unul dintre cele mai populare clanuri si pentru a imi face prieteni noi.

Cum consideri ca poti ajuta clanul?:Eu consider ca pot ajuta clanul prin: Faptele mele bune.

Esti de acord sa adaugi tagul AIM alaturi de nickname-ul folosit pe forum?:Da, sunt 100% de acord.
Esti de acord sa adaugi tagul [AIM] in joc pe server? Da, sunt de acord!

Edited by IHateLemon

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...

Important Information