Jump to content
RAZE

● Taxi LV - Bonusuri şi Evenimente

Recommended Posts

17 minutes ago, .BurN said:
» Nume: BurN.
» Numarul de teste acordate: 22.
» Alte precizari:-

ai primit

Share this post


Link to post
Share on other sites
» Nume: Madylysm
» Numarul de teste acordate: 15.
» Alte precizari: mersi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minutes ago, Madylysm said:
» Nume: Madylysm
» Numarul de teste acordate: 15.
» Alte precizari: mersi.

ai primit

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/15/2020 at 10:05 PM, .Expres. said:

» Nume: Expres
» Numarul tau de zile: 100

ai primit

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, SloWDowN. said:

(Eveniment-'The master of [/taxi accept]')
»
 Nume: SloWDowN
» 
Rank in cadrul factiunii: 4
»
 Numar comenzi acceptate: 104
» 
Dovada: https://postimg.cc/gallery/PwH6Cqt
» Alte precizari: Multumesc.

 

6 hours ago, SloWDowN. said:
(Eveniment-'Taximetristul lunii')
» Nume: SloWDowN
» Rank in cadrul factiunii: 4
»
 Cate comenzi ai avut in total: 654
» Alte precizari: Multumesc.

ai primit, felicitari!

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/27/2020 at 2:35 PM, Steiner[] said:
Nume: Steiner
Rank în cadrul facţiunii: 1.
Câte comenzi ai avut în total: 222.
Alte precizări: Nimic.
 

Ai primit bonusul la şedintă. Felicitări! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nickname: Vlad.[]
Rank: 5
Eşti sigur că nu ai avut sancţiuni până la rank 5?:  Da.
Numărul de zile: 42.
Alte precizări: Multumesc pentru timpul acordat
.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Vlad.[]1 said:

Nickname: Vlad.[]
Rank: 5
Eşti sigur că nu ai avut sancţiuni până la rank 5?:  Da.
Numărul de zile: 42.
Alte precizări: Multumesc pentru timpul acordat
.

 

1 hour ago, Seraphim Benis said:
Nume: Benis
Numărul tau de zile: 100
Alte precizări: ms.

O să primiţi pe joc atunci când o să fiţi online. Felicitări amândurora!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nume: Duma.
Numărul tau de zile: 100
Alte precizări: Taxi Las Venturas The Best.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nickname: TITAN.
Rank: 5.
Eşti sigur că nu ai avut sancţiuni până la rank 5?: Da, foarte sigur.
Numărul de zile: 45.
Alte precizări: Zi frumoasa in continuare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nickname: MiLKEY
Rank: 5 
Eşti sigur că nu ai avut sancţiuni până la rank 5?:  sigur.
Numărul de zile: 94
Alte precizări: Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nickname: JaGa.33
Rank: Am rank 5.
Eşti sigur că nu ai avut sancţiuni până la rank 5?:  Da,sunt foarte sigur ca nu am avut nici o sanctiune.
Numărul de zile: In prezent am 44 de zile in factiunea Taxi Las Venturas.
Alte precizări: Iti multumesc AwpKING pentru sansa acordata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
On 7/16/2020 at 9:53 AM, Lewa C. said:

(Eveniment The master of [/taxi accept])
Nume: CrIsTiLeWa
Rank în cadrul facţiunii: 1
Număr comenzi acceptate: 2
Dovada: https://imgur.com/a/SF1klOs
Alte precizări: Mult succes! 

Respins, evenimentul 'The Master of [/taxi accept] este momentan închis. 

 

On 7/17/2020 at 3:27 AM, Duma said:
Nume: Duma.
Numărul tau de zile: 100
Alte precizări: Taxi Las Venturas The Best.

Cerere de bonus pentru zile acceptată, felicitări!

 

On 7/18/2020 at 8:11 PM, BogdanMafiotul said:
Nickname: Bogdanmafiotul
Rank: 5
Eşti sigur că nu ai avut sancţiuni până la rank 5?: Da sunt sigur.
Numărul de zile: 42
Alte precizări: Sper sa imi primesc bonusul :D, Dovada:
https://imgur.com/a/Z6h2SOe

Cerere de bonus pentru rank 5 fără sancţiuni acceptată.

 

On 7/21/2020 at 9:52 AM, _TitaN_ said:

Nickname: TITAN.
Rank: 5.
Eşti sigur că nu ai avut sancţiuni până la rank 5?: Da, foarte sigur.
Numărul de zile: 45.
Alte precizări: Zi frumoasa in continuare!

Cerere de bonus pentru rank 5 fără sancţiuni respinsă datorită comportamentului avut în facţiune, pentru viitoare cereri pentru bonus te rog să îţi reglementezi comportamentul.

 

On 7/24/2020 at 6:15 PM, Dumitru Moraru said:

Nickname: MiLKEY
Rank: 5 
Eşti sigur că nu ai avut sancţiuni până la rank 5?:  sigur.
Numărul de zile: 94
Alte precizări: Multumesc.

Cerere de bonus pentru rank 5 fără sancţiuni respinsă pentru că a trecut prea mult timp de atunci şi nu ştiu ce s-a întâmplat nefiind la conducerea facţiunii.

 

On 7/25/2020 at 1:30 PM, JaGa.33.sL said:
Nickname: JaGa.33
Rank: Am rank 5.
Eşti sigur că nu ai avut sancţiuni până la rank 5?:  Da,sunt foarte sigur ca nu am avut nici o sanctiune.
Numărul de zile: In prezent am 44 de zile in factiunea Taxi Las Venturas.
Alte precizări: Iti multumesc AwpKING pentru sansa acordata.

Cerere de bonus pentru rank 5 fără sancţiuni acceptată.  

Felicitări tuturor! Aţi primit bonusul la şedinţa de astăzi.

Edited by AwpKING

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Dumitru Moraru said:
(Day's Event)
Nume: MiLKEY
Numărul tau de zile: 100
Alte precizări: merci

Cerere de bonus pentru evenimentul cu zile acceptată, ai primit bonusul pe joc astăzi. Felicitări şi la cât mai multe zile!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.