Jump to content
Kronick

Cereri rank up

Recommended Posts

  • Nume: FloriN[.]
  • Ce rank trebuie să primeşti?: 5.
  • Câte zile ai în clan?: 120.

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minutes ago, FloriN[.] said:
  • Nume: FloriN[.]
  • Ce rank trebuie să primeşti?: 5.
  • Câte zile ai în clan?: 120.

Ai primit rank up.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • Nume: Sharky.
  • Ce rank trebuie să primeşti?: Rank 2.
  • Câte zile ai în clan?: 30 de zile

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Sharky.. said:
  • Nume: Sharky.
  • Ce rank trebuie să primeşti?: Rank 2.
  • Câte zile ai în clan?: 30 de zile

Ai primit rank up.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • Nume: Oase.
  • Ce rank trebuie să primeşti?: 4.
  • Câte zile ai în clan?: 101.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/22/2019 at 8:18 PM, iAdriaN. said:
  • Nume: .iAdriaN
  • Ce rank trebuie să primeşti?: 4.
  • Câte zile ai în clan?: 119

Ai primit rank up!

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Oase. said:
  • Nume: Oase.
  • Ce rank trebuie să primeşti?: 4.
  • Câte zile ai în clan?: 101.

Ai primit rank up!

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, King.RewardK said:
  • Nume: RewardK
  • Ce rank trebuie să primeşti?: 4 
  • Câte zile ai în clan?: 123

Ai primit rank up.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, iTALiANU. said:
  • Nume: ITALiANU.
  • Ce rank trebuie să primeşti?: 2
  • Câte zile ai în clan?: 30

Ai primit rank up!

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • Nume: Alle.
  • Ce rank trebuie să primeşti?: 3
  • Câte zile ai în clan?: 60

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Paul.Mag1k said:
  • Nume: Alle.
  • Ce rank trebuie să primeşti?: 3
  • Câte zile ai în clan?: 60

Ai primit rank up.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • Nume: Inspired.
  • Ce rank trebuie să primeşti?: 2
  • Câte zile ai în clan?: 31

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, KaRRiS said:
  • Nume: Inspired.
  • Ce rank trebuie să primeşti?: 2
  • Câte zile ai în clan?: 31

Ai primit rank up!

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • Nume: Protonyk
  • Ce rank trebuie să primeşti?: 2
  • Câte zile ai în clan?: 30

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, Protonyk said:
  • Nume: Protonyk
  • Ce rank trebuie să primeşti?: 2
  • Câte zile ai în clan?: 30

Ai primit rank up.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • Nume: Kick.
  • Ce rank trebuie să primeşti?: 3.
  • Câte zile ai în clan?: 61.

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minutes ago, King.Kick said:
  • Nume: Kick.
  • Ce rank trebuie să primeşti?: 3.
  • Câte zile ai în clan?: 61.

Ai primit rank up.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • Nume: PayN
  •  Ce rank trebuie să primeşti?: 4.
  • Câte zile ai în clan?: 109.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, P A Y N said:
  • Nume: PayN
  •  Ce rank trebuie să primeşti?: 4.
  • Câte zile ai în clan?: 109.

Ai primit rank up.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, King.LeTe. said:
  • Nume: LeTe.
  • Ce rank trebuie să primeşti?: 3
  • Câte zile ai în clan?: 61

Ai primit rank up!

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • Nume: Andrei.G
  • Ce rank trebuie să primeşti?: 2
  • Câte zile ai în clan?: 32

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.