Jump to content

Recommended Posts

Posted

IG:

• Nick: SenoxD
  • Nick-uri anterioare: Nu am, am folosit acelasi nickname pe toate serverele.
  • Profil panel: https://bluepanel.bugged.ro/profile/SenoxD
  • Sancțiuni (poză panel): https://imgur.com/a/WRgiz3M
  • Level:41
  • În ce facţiune te afli? Ce rank deţii?: Ma aflu in LV Paramedic Department, momentan am rank 1.
  • Ore jucate: 584.
  • Warn-uri: 0/3.
  • De cât timp joci SA:MP?: De 4 ani, cu pauze.
  • Ai avut vreodată ban pe SA:MP?(Dacă da, precizați motivul): Nu, nu am avut niciodata ban pe SA:MP.
  • Ai avut vreodată antecedente cu un membru King.?: Nu.

IRL:

• Prenume: Cosmin.
  • Vârstă reală: Am 18 ani.
  • Domiciliu: Sunt din Targu-Jiu.
  • Biografie (minim 30 cuvinte): Ma numesc Cosmin, sunt din Targu-Jiu si am 18 ani. Sunt elev al Liceului Economic "Virgil Madgearu" din Targu-Jiu, in clasa a 12-a, urmand sa-mi continui studiile la ASE Bucuresti. Sunt o persoana sociabila, matura consider eu, imi place sa-mi fac prieteni noi si sa cunosc oameni. Sunt genul de om care nu renunta niciodata pana nu isi indeplineste obiectivele.
  • Ce îți place să faci în timpul liber?: In principiu, imi impart timpul liber in asa fel incat sa stau 3-4 ore pe SA:MP zilnic, iar apoi ies cu prietenii in oras.
  • Descrie buGGed în câteva cuvinte: BuGGed este comunitatea de SA:MP in care m-am simtit cel mai bine, o comunitate serioasa, cu un staff foarte bine pregatit.

CLAN:

• Descrie King. în câteva cuvinte: Un clan vechi, care se afla printre clanurile de renume de pe aceasta comunitate. 
  • Ai mai fost în clan? Dacă da, de ce ai ieșit?: Da, am fost pe serverul Green daca nu gresesc, in urma cu 3 ani. Am iesit deoarece in acea perioada aveam Evaluarea Nationala si nu mai aveam timp de jocuri.
  • Motto-ul clanului King.: "Cel slab se ascunde in spatele unui nume. Cel puternic si-l creeaza."