Jump to content

Recommended Posts

Posted

IG:

• Nick: Maruski
  • Nick-uri anterioare:  .Adi pe red
  • Profil panel: https://bluepanel.bugged.ro/profile/Maruski
  • Sancțiuni (poză panel):  https://imgur.com/a/8mdcOFu
  • Level:  40
  • În ce facţiune te afli? Ce rank deţii?: Nu am factiune momentan, mai lucrez la activitate
  • Ore jucate:  2072
  • Warn-uri: -
  • De cât timp joci SA:MP?:  Aproximativ 5 ani
  • Ai avut vreodată ban pe SA:MP?(Dacă da, precizați motivul):  Nu am fost niciodata banat pe server.
  • Ai avut vreodată antecedente cu un membru King.?: Nu.
  •     IRL:
  • Prenume: Marius Adrian
  • Vârstă reală: 22 
  • Domiciliu:  Craiova
  • Biografie (minim 30 cuvinte):  Sunt un baiat pozitiv, glumeț si foarte ambițios atunci când îmi propun sa obțin ceva, timpul liber mi-l petrec cu prietenii mei, râzând și făcând diverse activități. In restul zilei lucrez ca inginer si sunt in accelasi timp si cu facultatea in anul 4.
  • Ce îți place să faci în timpul liber?:  Timpul liber, dupa cum am specificat si mai sus, il petrec cu prietenii mei, cu iubita mea si cu familia, pe care o vad destul de rar.
  • Descrie buGGed în câteva cuvinte:  Cunosc comunitatea Bugged de 5 ani de zile si este o comunitate ce isi da interesul cu oameni de nota 100.
  •    CLAN:
  • Descrie King. în câteva cuvinte: Un clan cu renume, asta spune tot!
  • Ai mai fost în clan? Dacă da, de ce ai ieșit?: Am fost in clan pe Red, m-am lasat si am fost exclus din clan pentru inactivitate, deoarece eram in primul an de facultate si mi-a fost  greu cu acomodarea. 
  • Motto-ul clanului King.: "Cel slab se ascunde in spatele unui nume. Cel puternic si-l creeaza."
  • De ce dorești să te alături acestui clan?: Deorece este un clan respectat in care membrii se respecta si colaboareaza cu un staff de nota 10.
Posted

contra.png.7dc9c1a07042fa3d0ca269bb23edab83.png