Jump to content

Recommended Posts

Posted

IG:

• Nick:StarCloud
  • Nick-uri anterioare:qVlad / Amad
  • Profil panel:https://bluepanel.bugged.ro/profile/StarCloud
  • Sancțiuni (poză panel):https://imgur.com/a/1OgrX2b
  • Level:44
  • În ce facţiune te afli? Ce rank deţii?:Ma aflu in factiunea The Rifa si detin rank 2.
  • Ore jucate:1615
  • Warn-uri:0/3
  • De cât timp joci SA:MP?:Din anul 2013.
  • Ai avut vreodată ban pe SA:MP?(Dacă da, precizați motivul):Da, am fost banat pe motivul Autoclicker dintr-o neatentie.
  • Ai avut vreodată antecedente cu un membru King.?:Nu.

IRL:

• Prenume:Vlad
  • Vârstă reală:16 ani.
  • Domiciliu:Mures.
  • Biografie (minim 30 cuvinte):Pai, de inceput, ma numesc Vlad, am varsta de 16 ani si sunt elev in clasa a X-a. In timpul liber ma joc pe calculator diferite jocuri in care pot lega prietenii de drutata. Imi place sa ma descurc pe cont propriu indiferent de siutatie, practic fotbal de 8 ani in Liga a 3-a, sperand, ca pe viitor sa avansez la un nivel profesionist in alta tara.
  • Ce îți place să faci în timpul liber?:De obicei in timpul liber ma joc pe calculator.
  • Descrie buGGed în câteva cuvinte:Una dintre cele mai mari si indragite comunitati de SA:MP din Romania in care atat playerii cat si staff-ul este foarte capabil si de treaba.

CLAN:

• Descrie King. în câteva cuvinte:Din cate am observat mi se pare a fi un clan cu playeri de treaba, care te pot ajuta indiferent de situatie, atat si conducerea clanului este foarte activa pentru a ajuta membrii/
  • Ai mai fost în clan? Dacă da, de ce ai ieșit?:In acest clan n-am mai fost.
  • Motto-ul clanului King.:''Cel slab se ascunde in spatele unui nume. Cel puternic si-l creeaza.''
  • De ce dorești să te alături acestui clan?:Imi doresc sa intru in acest clan deoarece este un clan serios cu membrii civilizati, intelegatori si ajutatori. Eu fiind o fire calma care ma pot integra in orice colectiv ma simt potrivit acestui clan.
Guest