Vio9K Posted September 3, 2019 Posted September 3, 2019 IG: Nick: CrisTiaNoS. Nick-uri anterioare: PRNYX@DAUPTDENISA. Profil panel: https://bluepanel.bugged.ro/profile/CrisTiaNoS Sancțiuni (poză panel): https://imgur.com/a/sX0nI3O Scuze pentru poza. Level: 59 În ce facţiune te afli? Ce rank deţii?: Ma aflu in The Rifa si detin rank 2. Ore jucate: 2170. Warn-uri: 0/3. De cât timp joci SA:MP?: Joc SA:MP de aproxmativ 4 ani. Ai avut vreodată ban pe SA:MP?(Dacă da, precizați motivul): Nu, n-am avut niciodata ban. Ai avut vreodată antecedente cu un membru King.?: Nu. IRL: Prenume: Cristian. Vârstă reală: 15 Ani. Domiciliu: Locuies in Giarmata Mare, judetul Timisoara. Biografie (minim 30 cuvinte): Ma numesc Cristian si sunt elev in clasa a 9-b pe profil de mate info. Pot spune despre mine ca sunt un baiat simplu, respect pe cine ma respecta si mai ales pot spune ca apreciez la o persoana sinceritatea. Ce îți place să faci în timpul liber?: In timpul liber imi place sa joc fotbal si sa ies afara cu prieteni. Descrie buGGed în câteva cuvinte: Cea mai mare comunitate de SA:MP. CLAN: Descrie King. în câteva cuvinte: Nu as vrea sa-mi dau cu parerea despre el, deoarece nu am fost pana acum, Dar dupa cum vad este un clan bine organizat. Ai mai fost în clan? Dacă da, de ce ai ieșit?: Fiindca am aplicat in acest clan. Motto-ul clanului King.: Cel slab se ascunde in spatele unui nume. Cel puternic si-l creeaza. De ce dorești să te alături acestui clan?: Vreau sa ma alatur acestui cand fiindca are membri respectosi cu bun simt si ca are un lider capabil.
RewardK Posted September 3, 2019 Posted September 3, 2019 1 hour ago, Danni said: - contul nu este suficient de dezvoltat, un wipe la rank 4 si rank 2 intr-o mafie nu sunt chiar asa de mult.