Jump to content

[Aplicație] King. - Vladowsky

cute.Vlad
 Share

Recommended Posts

IG:

• Nick: Vladowsky
  • Nick-uri anterioare: Pe Black/White: .Vlad, pe Blue nu am.
  • Profil panel: https://bluepanel.bugged.ro/profile/Vladowsky
  • Sancțiuni (poză panel): https://imgur.com/a/xDHVVaL
  • Level: 29
  • În ce facţiune te afli? Ce rank deţii?: Nu am o factiune in momentul de fata.
  • Ore jucate: 533
  • Warn-uri: Nu am.
  • De cât timp joci SA:MP?: Joc SA:MP din 2014.
  • Ai avut vreodată ban pe SA:MP?(Dacă da, precizați motivul): Nu am avut niciodata.
  • Ai avut vreodată antecedente cu un membru King.?: Nu am avut.

IRL:

• Prenume: Radu-Vlad
  • Vârstă reală: 20 de ani.
  • Domiciliu: Craiova, Dolj
  • Biografie (minim 30 cuvinte): Numele meu este Vlad, sunt student in anul 2 la Facultatea de Electronica si Telecomunicatii Timisoara, in timpul liber ies cu colegii/prietenii, dorm, sau ma joc diferite jocuri.
  • Ce îți place să faci în timpul liber?: Am spus in Biografie.
  • Descrie buGGed în câteva cuvinte: Este comunitatea pe care joc de cand m-am apucat de SA:MP si imi place foarte mult atat ca si activitati pe care le poti face pe server, cat si playerii cu care interactionezi.

CLAN:

• Descrie King. în câteva cuvinte: King este clanul meu preferat intrucat este clanul in care eu m-am simtit cel mai bine dintre toate in care am fost in decursul timpului petrecut pe serverele buGGeD, am fost primit cu caldura inca de la inceput, am fost ajutat de membri, si am reusit sa leg multe prietenii aici.
  • Ai mai fost în clan? Dacă da, de ce ai ieșit?: King este un clan in care am mai fost si pe Black si pe White, dar din care am iesit mereu deoarece aveam perioade de inactivitate.
  • Motto-ul clanului King.: "Cel slab se ascunde in spatele unui nume. Cel puternic si-l creeaza."
  • De ce dorești să te alături acestui clan?: Fiind clanul meu preferat, as vrea sa leg noi prietenii, sa ajut cu ce pot si sa ma distrez alaturi de membri.