Jump to content

[Aplicatie] King. - MrDenis

MrDenis
 Share

Recommended Posts

IG:

• Nick: MrDenis.
  • Nick-uri anterioare: Radu01.
  • Profil panel: https://bluepanel.bugged.ro/profile/MrDenis
  • Sancțiuni (poză panel): https://imgur.com/a/x70VfEI
  • Level: 12.
  • În ce facţiune te afli? Ce rank deţii?: -
  • Ore jucate: 130.
  • Warn-uri: 0/3.
  • De cât timp joci SA:MP?: Joc din 2013.
  • Ai avut vreodată ban pe SA:MP?(Dacă da, precizați motivul): Nu.
  • Ai avut vreodată antecedente cu un membru King.?: Nu.

IRL:

• Prenume: Denis.
  • Vârstă reală: 18.
  • Domiciliu: Buzau.
  • Biografie (minim 30 cuvinte): Mă numesc Ivașcu Denis-Daniel, am 18 ani și sunt din Județul Buzau. Sunt elev la liceul Grigore C. Moisil in ultimul an, urmând ca anul care vine sa termin. Sunt un băiat de treabă, mă integrev foarte repede în orice colectiv, am simțul umorului, si îmi place sa ajut oamenii, bineînteles, în limita posibilităților. Apreciez și respect oamenii care dau la schimb același lucru, însă imi displac persoanele cu 2 fețe, bârfitoare. Cam atât pot spune despre mine.
  • Ce îți place să faci în timpul liber?: In timpul liber imi place sa particip la curse de ciclism, sa ies prin cafenele, sa fac plimbari cu prietenii si sa ma joc jocuri video.
  • Descrie buGGed în câteva cuvinte: Pentru mine Bugged este mai mult decat un cuvant, decant un nume. Este ca o a 2-a casa, de care uneori incerc sa ma despart, dar karma si splendoarea server-ului ma face sa nu renunt, si sa joc in continuare.

CLAN:

• Descrie King. în câteva cuvinte: Pentru mine King. nu inseamna doar rege. Mai inseamna si o imparatie in care toti cei ce intra, devin cu adevarat regi, si o constituie un grup foarte bine sudat format numai din legendele acestui server.
  • Ai mai fost în clan? Dacă da, de ce ai ieșit?: Nu am mai facut parte din acest clan pana acum.
  • Motto-ul clanului King.: "Cel slab se ascunde in spatele unui nume. Cel puternic si-l creeaza."