Jump to content

Los Vagos - Cereri de invoire.


Prince47
 Share

Recommended Posts

k0VsaEx.jpg


# Regulile de cereri de invoire sunt urmatoarele:

- Invoirile facute dupa ora 20:00 vor fi respinse.
- Puteti face o cerere de invoire doar pentru 1 zi, maxim 5 pe luna. 

 

 

Model cerere de invoire la war/şedinţă/antrenament

Nickname:
Rank-ul detinut:
La ce vrei sa te invoiesti si pe ce data?:
Motiv:
De cate ori ai mai facut cerere de invoire in ultima luna?:
Altceva:


Reguli:
Daca nu aveti minim 3 zile in factiune, nu puteti face o cerere de invoire.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 245
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nickname: Sorin0
Rank-ul detinut: 1
La ce vrei sa te invoiesti si pe ce data?: la war pe 26.04.2020
Motiv: Am probleme cu pc.
De cate ori ai mai facut cerere de invoire in ultima luna?: 0
Altceva: bafta

Edited by Sorin0
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Sorin0 said:

Nickname: Sorin0
Rank-ul detinut: 1
La ce vrei sa te invoiesti si pe ce data?: la war pe 26.04.2020
Motiv: Am probleme cu pc.
De cate ori ai mai facut cerere de invoire in ultima luna?: 0
Altceva: bafta

Invoire respinsa, ai fost prezent la war

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, CataKiller1337 said:

Nickname:CataKiller1337
Rank-ul detinut:1
La ce vrei sa te invoiesti si pe ce data?:La war, 27.04.2020
Motiv:Nu sunt acasa
De cate ori ai mai facut cerere de invoire in ultima luna?: Prima oara.
Altceva: Bafta la war!

Invoire acceptata.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, CataKiller1337 said:

Nickname:CataKiller1337
Rank-ul detinut:1
La ce vrei sa te invoiesti si pe ce data?:La war, 29.04.2020
Motiv:Nu sunt acasa
De cate ori ai mai facut cerere de invoire in ultima luna?: a 2-a
Altceva: Bafta la war!


 

 

5 hours ago, MojioGODOFCHEATS said:

Nickname: MOJiO
Rank-ul detinut: 1
La ce vrei sa te invoiesti si pe ce data?: La war, 29.04.2020
Motiv: Nu sunt acasa
De cate ori ai mai facut cerere de invoire in ultima luna?: prima
Altceva: -

Invoiri acceptate.

Link to comment
Share on other sites

Nickname: Zipy
Rank-ul detinut: 1
La ce vrei sa te invoiesti si pe ce data?: La war, 01.05.2020
Motiv: Nu sunt acasa.
De cate ori ai mai facut cerere de invoire in ultima luna?: prima
Altceva: -

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, CataKiller1337 said:

Nickname:CataKiller1337
Rank-ul detinut:1
La ce vrei sa te invoiesti si pe ce data?:La war, 01.06.2020
Motiv: Sunt plecat de acasa.
De cate ori ai mai facut cerere de invoire in ultima luna?: a 3-a
Altceva: Bafta la war!

 

2 hours ago, Zipy said:

Nickname: Zipy
Rank-ul detinut: 1
La ce vrei sa te invoiesti si pe ce data?: La war, 01.05.2020
Motiv: Nu sunt acasa.
De cate ori ai mai facut cerere de invoire in ultima luna?: prima
Altceva: -

Invoiri acceptate.

 

Link to comment
Share on other sites

Nickname: BlitZz
Rank-ul detinut: 1
La ce vrei sa te invoiesti si pe ce data?: La war, 03.05.2020.
Motiv: Am probleme cu internetul si nu pot sa ajung.
De cate ori ai mai facut cerere de invoire in ultima luna?: Prima.
Altceva: Bafta la wars.

Edited by EuSuntKEKE
Link to comment
Share on other sites

Nickname: Zipy
Rank-ul detinut: 1
La ce vrei sa te invoiesti si pe ce data?: La war, 03.05.2020
Motiv: Nu sunt acasa.
De cate ori ai mai facut cerere de invoire in ultima luna?: a doua
Altceva: -

Link to comment
Share on other sites

Nickname:Andrei69
Rank-ul detinut:1
La ce vrei sa te invoiesti si pe ce data?:La war pe data 3.05.2020
Motiv:Nu sunt acasa, am niste probleme personale.
De cate ori ai mai facut cerere de invoire in ultima luna?: Deloc
Altceva:Baftă la war!

Link to comment
Share on other sites

Nickname: Rown
Rank-ul detinut:1
La ce vrei sa te invoiesti si pe ce data?:La wars pe data 3.05.2020
Motiv: Sunt plecat
De cate ori ai mai facut cerere de invoire in ultima luna?: asta e prima
Altceva:-

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, EuSuntKEKE said:

Nickname: BlitZz
Rank-ul detinut: 1
La ce vrei sa te invoiesti si pe ce data?: La war, 03.05.2020.
Motiv: Am probleme cu internetul si nu pot sa ajung.
De cate ori ai mai facut cerere de invoire in ultima luna?: Prima.
Altceva: Bafta la wars.

 

4 hours ago, Zipy said:

Nickname: Zipy
Rank-ul detinut: 1
La ce vrei sa te invoiesti si pe ce data?: La war, 03.05.2020
Motiv: Nu sunt acasa.
De cate ori ai mai facut cerere de invoire in ultima luna?: a doua
Altceva: -

 

3 hours ago, Andrei69Adv said:

Nickname:Andrei69
Rank-ul detinut:1
La ce vrei sa te invoiesti si pe ce data?:La war pe data 3.05.2020
Motiv:Nu sunt acasa, am niste probleme personale.
De cate ori ai mai facut cerere de invoire in ultima luna?: Deloc
Altceva:Baftă la war!

 

2 hours ago, Rown said:

Nickname: Rown
Rank-ul detinut:1
La ce vrei sa te invoiesti si pe ce data?:La wars pe data 3.05.2020
Motiv: Sunt plecat
De cate ori ai mai facut cerere de invoire in ultima luna?: asta e prima
Altceva:-

Invoiri acceptate.

 

Link to comment
Share on other sites

Nickname: KePPi
Rank-ul detinut: 1
La ce vrei sa te invoiesti si pe ce data?: La war, data de 04.05.2020
Motiv: Sunt ocupat din cauza a mai multor motive si nu pot sa ajung la war
De cate ori ai mai facut cerere de invoire in ultima luna?: N-am mai facut deloc cerere de invoire inainte.
Altceva: -

Link to comment
Share on other sites

Nickname: Shukar[]
Rank-ul detinut: 2
La ce vrei sa te invoiesti si pe ce data?: war, data de 04/05/2020.
Motiv: Plec de acasa, si nu pot fi prezent la war.
De cate ori ai mai facut cerere de invoire in ultima luna?: Nu am mai facut invoire luna aceasta.
Altceva: Multumesc!

Edited by Shukar99
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Bruhmoment said:

Nickname: KePPi
Rank-ul detinut: 1
La ce vrei sa te invoiesti si pe ce data?: La war, data de 04.05.2020
Motiv: Sunt ocupat din cauza a mai multor motive si nu pot sa ajung la war
De cate ori ai mai facut cerere de invoire in ultima luna?: N-am mai facut deloc cerere de invoire inainte.
Altceva: -

Invoire acceptata.

 

4 hours ago, Shukar99 said:

Nickname: Shukar[]
Rank-ul detinut: 2
La ce vrei sa te invoiesti si pe ce data?: war, data de 04/05/2020.
Motiv: Plec de acasa, si nu pot fi prezent la war.
De cate ori ai mai facut cerere de invoire in ultima luna?: Nu am mai facut invoire luna aceasta.
Altceva: Multumesc!

Invoire respinsa, nu faci parte din aceasta factiune.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Andrei69Adv said:

Nickname: Andrei69
Rank-ul detinut: 1
La ce vrei sa te invoiesti si pe ce data?:La war pe data de 6.05.2020
Motiv: Am probleme cu calculatorul.
De cate ori ai mai facut cerere de invoire in ultima luna?:Odată.
Altceva: Baftă la war!

invoire acceptată.

Link to comment
Share on other sites

Nickname: Levi 
Rank-ul detinut: 1
La ce vrei sa te invoiesti si pe ce data?: La war, data de 08.05.2020
Motiv: am niste probleme cu netu 
De cate ori ai mai facut cerere de invoire in ultima luna?: N-am mai facut.
Altceva: -

 
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.