Jump to content

Ballas - Invoiri


HaZoN
 Share

Recommended Posts

RAa2pXL.jpg

 

 

Aici se vor face învoirile pentru war / sedinta / antrenament;
Pentru a fi învoiti aveti nevoie de o cerere de invoire. Daca nu va învoiti la war / sedinta / antrenament si veti fi absenti veti fi sanctionati cum prevede regulamentul.




- Model de postare -

  • Nickname:
  • Zile în facțiune:
  • Numarul de invoiri din aceasta luna:
  • Pentru ce faci invoirea (war/antrenament/sedinta)?:
  • Motivul invoirii:
  • Data învoiri:
  • Alte precizări:

*O cerere de invoire pentru war se poate face pana la ora 14:50, iar cererile facute dupa aceasta ora vor fi respinse.

* Daca nu participati la war  și nu aveti învoire, veti primi Faction Warn.
* Liderul nu este obligat sa accepte invoirile.

* Numarul maxim de invoiri pentru waruri este de 5 invoiri pe luna.
* Pentru o invoire war, membrul trebuie sa detina minim 3 zile in factiune.

Edited by alexian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 185
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Nickname: Enemy
  • Zile în facțiune: 11 zile.
  • Numarul de invoiri din aceasta luna: 0.
  • Pentru ce faci invoirea (war/antrenament/sedinta)?: War.
  • Motivul invoirii: Nu pot ajunge la war-uri.
  • Data învoiri: 1.05.2020
  • Alte precizări: Succes la turf-uri.
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, EnemySRT said:
  • Nickname: Enemy
  • Zile în facțiune: 11 zile.
  • Numarul de invoiri din aceasta luna: 0.
  • Pentru ce faci invoirea (war/antrenament/sedinta)?: War.
  • Motivul invoirii: Nu pot ajunge la war-uri.
  • Data învoiri: 1.05.2020
  • Alte precizări: Succes la turf-uri.

Invoire acceptata.

Link to comment
Share on other sites

 

  • Nickname: Take
  • Zile în facțiune: 16
  • Numarul de invoiri din aceasta luna: 0
  • Pentru ce faci invoirea (war/antrenament/sedinta)?:  War
  • Motivul invoirii: Sunt plecat.
  • Data învoiri: 08.05.2020
  • Alte precizări: Bafta la war
Link to comment
Share on other sites

  • Nickname: EzeKieL
  • Zile în facțiune: 7 
  • Numarul de invoiri din aceasta luna: 0
  • Pentru ce faci invoirea (war/antrenament/sedinta)?: war
  • Motivul invoirii: sunt plecat.
  • Data învoiri: 08/05/2020.
  • Alte precizări: Bafta la wars.
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, TakeSiLENT said:

 

  • Nickname: Take
  • Zile în facțiune: 16
  • Numarul de invoiri din aceasta luna: 0
  • Pentru ce faci invoirea (war/antrenament/sedinta)?:  War
  • Motivul invoirii: Sunt plecat.
  • Data învoiri: 08.05.2020
  • Alte precizări: Bafta la war

 

3 hours ago, E z e K i e L said:
  • Nickname: EzeKieL
  • Zile în facțiune: 7 
  • Numarul de invoiri din aceasta luna: 0
  • Pentru ce faci invoirea (war/antrenament/sedinta)?: war
  • Motivul invoirii: sunt plecat.
  • Data învoiri: 08/05/2020.
  • Alte precizări: Bafta la wars.

invoiri anulate, ati fost la war.

Link to comment
Share on other sites

  • Nickname: Sebalaw
  • Zile în facțiune: 20
  • Numarul de invoiri din aceasta luna: 0
  • Pentru ce faci invoirea (war/antrenament/sedinta)?: war
  • Motivul invoirii: Nu sunt acasa.
  • Data învoiri: 10.05.2020
  • Alte precizări: bafta
Link to comment
Share on other sites

  • Nickname: Enemy
  • Zile în facțiune: 21 zile.
  • Numarul de invoiri din aceasta luna: 1.
  • Pentru ce faci invoirea (war/antrenament/sedinta)?: War.
  • Motivul invoirii: Nu pot ajunge la war-uri.
  • Data învoiri: 10.05.2020
  • Alte precizări: Succes la turf-uri.
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Sebalaw said:
  • Nickname: Sebalaw
  • Zile în facțiune: 20
  • Numarul de invoiri din aceasta luna: 0
  • Pentru ce faci invoirea (war/antrenament/sedinta)?: war
  • Motivul invoirii: Nu sunt acasa.
  • Data învoiri: 10.05.2020
  • Alte precizări: bafta

 

6 hours ago, EnemySRT said:
  • Nickname: Enemy
  • Zile în facțiune: 21 zile.
  • Numarul de invoiri din aceasta luna: 1.
  • Pentru ce faci invoirea (war/antrenament/sedinta)?: War.
  • Motivul invoirii: Nu pot ajunge la war-uri.
  • Data învoiri: 10.05.2020
  • Alte precizări: Succes la turf-uri.

invoiri acceptate.

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, kentflorin said:
  • Nickname: MALiK
  • Zile în facțiune: 10
  • Numarul de invoiri din aceasta luna: 0
  • Pentru ce faci invoirea (war/antrenament/sedinta)?: war
  • Data învoiri: 11.10.2020
  • Alte precizări: salut

Ai gresit sectiunea de forum.

Link to comment
Share on other sites

  • Nickname: Malik
  • Zile în facțiune: 10
  • Numarul de invoiri din aceasta luna: 0
  • Pentru ce faci invoirea (war/antrenament/sedinta)?: war
  • Motivul invoirii: motive personale 
  • Data învoiri: 11.05.2020
  • Alte precizări salut
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, kentflorin said:
  • Nickname: Malik
  • Zile în facțiune: 10
  • Numarul de invoiri din aceasta luna: 0
  • Pentru ce faci invoirea (war/antrenament/sedinta)?: war
  • Motivul invoirii: motive personale 
  • Data învoiri: 11.05.2020
  • Alte precizări salut

Ultima posibilitate, vezi ca ai postat la sectiunea gresita, dupa care voi cere la un global moderator warning points pentru tine.

7 minutes ago, GoldenBoy99MVP said:
  • Nickname: GoldenBoyTSA
  • Zile în facțiune: 19
  • Numarul de invoiri din aceasta luna: 0
  • Pentru ce faci invoirea (war/antrenament/sedinta)?: war
  • Motivul invoirii: sunt plecat de acasa.
  • Data învoiri: 11.05.2020
  • Alte precizări: bafta

Invoire acceptata.

Link to comment
Share on other sites

  • Nickname: Augustin
  • Zile în facțiune: 24 
    • Numarul de invoiri din aceasta luna: Asta e prima.
  • Pentru ce faci invoirea (war/antrenament/sedinta)?: War.
  • Motivul invoirii: S-a dus carantina, ma duc afara.
  • Data învoiri: 15.05.2020
  • Alte precizări: Multa bafta, ne auzim cred ca marti.
Link to comment
Share on other sites

On 5/13/2020 at 7:36 AM, Gaby Lupoae said:
  • Nickname: PYTONU
    • Zile în facțiune: 19 zile.
  • Numarul de invoiri din aceasta luna: 0.
  • Pentru ce faci invoirea (war/antrenament/sedinta)?: War.
  • Motivul invoirii: Nu pot ajunge la war-uri.
  • Data învoiri: 13.05.2020
  • Alte precizări: Succes la turf-uri.

War-urile au fost dezactivate.

1 hour ago, Tiswen said:
  • Nickname: Augustin
  • Zile în facțiune: 24 
    • Numarul de invoiri din aceasta luna: Asta e prima.
  • Pentru ce faci invoirea (war/antrenament/sedinta)?: War.
  • Motivul invoirii: S-a dus carantina, ma duc afara.
  • Data învoiri: 15.05.2020
  • Alte precizări: Multa bafta, ne auzim cred ca marti.

Invoit

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Cristi Szabo said:
  • Nickname:.cristian
  • Zile în facțiune:8
  • Numarul de invoiri din aceasta luna:0
  • Pentru ce faci invoirea (war/antrenament/sedinta)?:war
  • Motivul invoirii:sunt plecat
  • Data învoiri:15.05.2020
  • Alte precizări:-

invoit

Link to comment
Share on other sites

  • Nickname:VicK.
  • Zile în facțiune:20+
  • Numarul de invoiri din aceasta luna:0 asta e prima.
  • Pentru ce faci invoirea(war/antrenament/sedinta)?:war
  • Motivul invoirii:Nu pot sa ajung
  • Data învoiri:azi 18/05/2020
  • Alte precizări:sal
Link to comment
Share on other sites

  • Nickname: AlexisTSA
  • Zile în facțiune: 26
  • Numarul de invoiri din aceasta luna: 0
  • Pentru ce faci invoirea (war/antrenament/sedinta)?: war
  • Motivul invoirii: nu sunt acasa
  • Data învoiri: 18.05.2020
  • Alte precizări: bafta la war
Link to comment
Share on other sites

On 5/18/2020 at 4:33 PM, VicK - said:
  • Nickname:VicK.
  • Zile în facțiune:20+
  • Numarul de invoiri din aceasta luna:0 asta e prima.
  • Pentru ce faci invoirea(war/antrenament/sedinta)?:war
  • Motivul invoirii:Nu pot sa ajung
  • Data învoiri:azi 18/05/2020
  • Alte precizări:sal

 

On 5/18/2020 at 5:43 PM, AlexisTSA said:
  • Nickname: AlexisTSA
  • Zile în facțiune: 26
  • Numarul de invoiri din aceasta luna: 0
  • Pentru ce faci invoirea (war/antrenament/sedinta)?: war
  • Motivul invoirii: nu sunt acasa
  • Data învoiri: 18.05.2020
  • Alte precizări: bafta la war

 

On 5/18/2020 at 5:54 PM, GoldenBoy99MVP said:
  • Nickname: GoldenBoyTSA
  • Zile în facțiune: 26
  • Numarul de invoiri din aceasta luna: 1
  • Pentru ce faci invoirea (war/antrenament/sedinta)?: war
  • Motivul invoirii: nu sunt acasa
  • Data învoiri: 18.05.2020
  • Alte precizări: bafta la war

invori anulate, in ziua respectiva n-au fost war-uri deoarece programul de wars s-a schimbat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.