Jump to content

[Aplicație] King. - K0Z0

Kozo                     .
 Share

Recommended Posts

IG:

• Nick: K0Z0
  • Nick-uri anterioare: NUSUNTKOZO 
  • Profil panel: https://bluepanel.bugged.ro/profile/K0Z0
  • Sancțiuni (poză panel): pUnU9v8.png
  • Level: Am level 40.
  • În ce facţiune te afli? Ce rank deţii?: Fac parte din facțiunea School Instructors San Fierro, dețin rank 4.
  • Ore jucate: Dețin 1076 de ore jucate. 
  • Warn-uri: 0/3.
  • De cât timp joci SA:MP?: Joc SA:MP de aproximativ 9 ani.
  • Ai avut vreodată ban pe SA:MP?(Dacă da, precizați motivul): Nu, nu am fost banat niciodată.
  • Ai avut vreodată antecedente cu un membru King.?: Nu.

IRL:

• Prenume: Mă numesc Denis.
  • Vârstă reală: Am vârsta de 19 ani.
  • Domiciliu: Dorohoi.
  • Biografie (minim 30 cuvinte): Mă numesc Denis, am vârsta de 19 ani, sunt student la Universitatea Ștefan cel Mare Suceava, mă consider a fi o persoană simplă, răbdătoare, cu cei 7 ani de acasă și cu simțul umorului destul de dezvoltat. Am capacitatea de a mă integra foarte ușor într-o comunitate și îmi place să lucrez în echipă pentru a-mi îndeplini toate obiectivele.
  • Ce îți place să faci în timpul liber?: În timpul liber îmi place să ma joc pe calculator și să ies afară cu prieteni.
  • Descrie buGGed în câteva cuvinte: O comunitate de SA:MP cu un renume, în care te poți distra.

CLAN:

• Descrie King. în câteva cuvinte: Unul dintre clanurile de top de pe comunitatea Bugged, cu membri serioși. 
  • Ai mai fost în clan? Dacă da, de ce ai ieșit?: Nu, nu am mai făcut parte din acest clan.
  • Motto-ul clanului King.: "Cel slab se ascunde în spatele unui nume. Cel puternic și-l creează."
  • De ce dorești să te alături acestui clan?: Doresc să ma alătur acestui clan deoarece este un clan cu renume, cu membri activi și serioși și cred că mă voi integra.

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...

Important Information