Jump to content

Aplicatie [R] - Verstappen

Recommended Posts

IG:

• Nick: Verstappen
  • Nick-uri anterioare: iKey
  • Profil panel: https://purplepanel.bugged.ro/profile/Verstappen
  • Sancțiuni (poză panel): http://prntscr.com/s5vsf2
  • Level: 6
  • În ce facţiune te afli? Ce rank deţii?: Nu fac parte inca dintr-o factiune.
  • Ore jucate: 42
  • Warn-uri: 9
  • De cât timp joci SA:MP?: SA:MP joc de aproximativ 6 ani de zile.
  • Ai avut vreodată ban pe SA:MP?(Dacă da, precizați motivul): Nu, nu am primit niciodata ban.
  • Ai avut vreodată antecedente cu un membru din clanul The Republicans?: Nu.

IRL:

• Prenume: Andrei
  • Vârstă reală: 21 de ani
  • Domiciliu: Stratford-upon-Avon
  • Biografie (minim 30 cuvinte): Numele meu este Andrei, am varsta de 21 de ani si locuiesc in Stratford-upon-Avon, UK. Sunt student la facultatea de Management in anul 3 si pot spune ca imi doresc sa devin un ''business man" de succes. Totodata, ma autocaracterizez ca fiind o persoana cu simtul umorului si foarte sociabila. Imi place sa imi fac prieteni noi si sa fiu in centrul atentiei cand este vorba de a face caterinca. 
  • Ce îți place să faci în timpul liber?: Sunt pasionat de masini, iar acest lucru imi ocupa cateodata timpul liber lucrand la propriul meu proiect.
  • Descrie buGGed în câteva cuvinte: O comunitate de sucess, cu un istoric si foarte veche.

CLAN:

• Descrie clanul The Republicans în câteva cuvinte: [R] este un clan cu un istoric foarte cunoscut si respectat. Faptul ca este un clan cunoscut si respectat ma atrage foarte mult si doresc sa devin si eu membru si sa arat de ceea ce sunt in stare. Activitatea acestui clan este inca un lucru de invidiat in randul celorlalte clanuri de pe server.
  • Ai mai fost în clan?: Da.
  • De ce dorești să te alături acestui clan?: Deoarece este un clan serios,activ, vechi, cu o reputatie si foarte respectat.

Share

• Create New...

Important Information