Jump to content
Paradise

School Instructors San Fierro - Teste verificate

Recommended Posts

Nick-ul tau: Caisen
Nick-ul celui care ti-a cerut testul: DiRON
Tipul licentei: Gun
Dovezi cu testul (ss/ video):


Alte precizari?: Va multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
59 minutes ago, Caisen said:

Nick-ul tau: Caisen
Nick-ul celui care ti-a cerut testul: DiRON
Tipul licentei: Gun
Dovezi cu testul (ss/ video):


Alte precizari?: Va multumesc.

Test aprobat, felicitări!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nick-ul tau: Maryo
Nick-ul celui care ti-a cerut testul: King.Petru
Tipul licentei: Gun
Dovezi cu testul (ss/ video):


Alte precizari?: -

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Maryo_007 said:

Nick-ul tau: Maryo
Nick-ul celui care ti-a cerut testul: King.Petru
Tipul licentei: Gun
Dovezi cu testul (ss/ video):


Alte precizari?: -

Test respins, vei fi sancționat cu Faction Warn pentru greșeli multiple în test.

Share this post


Link to post
Share on other sites
42 minutes ago, YusukeEURO500 said:

Nick-ul tau: YusukeADV
Nick-ul celui care ti-a cerut testul: DiRON
Tipul licentei: Gun
Dovezi cu testul (ss/ video): 

 

Test aprobat, felicitări!

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, YusukeEURO500 said:

Nick-ul tau: YusukeADV
Nick-ul celui care ti-a cerut testul: Diron
Tipul licentei: fly
Dovezi cu testul (ss/ video): 


Alte precizari?: sal stimate

Test aprobat, felicitări!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nick-ul tau: Amon
Nick-ul celui care ti-a cerut testul: DiRON
Tipul licentei: Gun
Dovezi cu testul (ss/ video):

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nick-ul tau: Amon
Nick-ul celui care ti-a cerut testul: Charlton
Tipul licentei: fly
Dovezi cu testul (ss/ video): 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, Amonel said:

Nick-ul tau: Amon
Nick-ul celui care ti-a cerut testul: Charlton
Tipul licentei: fly
Dovezi cu testul (ss/ video): 

 

Test aprobat!

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, Amonel said:

Nick-ul tau: Amon
Nick-ul celui care ti-a cerut testul: DiRON
Tipul licentei: Gun
Dovezi cu testul (ss/ video):

 

Test aprobat, felicitări!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nick-ul tau: Riddler.
Nick-ul celui care ti-a cerut testul: DiRON
Tipul licentei: Gun.
Dovezi cu testul (ss/ video): 

Alte precizari: 0

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, Riddler. said:

Nick-ul tau: Riddler.
Nick-ul celui care ti-a cerut testul: DiRON
Tipul licentei: Gun.
Dovezi cu testul (ss/ video): 

Alte precizari: 0

Test aprobat, felicitari! Dar pe viitor ai grija sa primesti banii pentru licenta inainte de [/givegun].

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nick-ul tau: RussianAssasin 
Nick-ul celui care ti-a cerut testul: DiRON
Tipul licentei: Boat
Alte precizari: Merci Shafule 
Dovezi cu testul (ss/ video):

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nick-ul tau: Caisen
Nick-ul celui care ti-a cerut testul: DiRON
Tipul licentei:Gun
Dovezi cu testul (ss/ video): 


Alte precizari?: Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
58 minutes ago, Caisen said:

Nick-ul tau: Caisen
Nick-ul celui care ti-a cerut testul: DiRON
Tipul licentei:Gun
Dovezi cu testul (ss/ video): 


Alte precizari?: Multumesc

Test aprobat, felicitari!

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, RussianWolf said:

Nick-ul tau: RussianAssasin 
Nick-ul celui care ti-a cerut testul: DiRON
Tipul licentei: Boat
Alte precizari: Merci Shafule 
Dovezi cu testul (ss/ video):

 

Test respins! Primesti Test Warn (TW) pentru licenta acordata prea usor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Renat Mokanu said:

Nick-ul tau: Soloway
Nick-ul celui care ti-a cerut testul: DIRON
Tipul licentei:Boat
Dovezi cu testul (ss/ video) 

 

Test aprobat, felicitari!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nick-ul tau: aLb
Nick-ul celui care ti-a cerut testul: Diron
Tipul licentei: Fly
Dovezi cu testul (ss/ video): 


Alte precizari?: -

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minutes ago, Renat Mokanu said:

Nick-ul tau: Soloway
Nick-ul celui care ti-a cerut testul: DIRON
Tipul licentei: Gun
Dovezi cu testul (ss/ video) https://youtu.be/QBRPfhBGqwY

 

42 minutes ago, aLb said:

Nick-ul tau: aLb
Nick-ul celui care ti-a cerut testul: Diron
Tipul licentei: Fly
Dovezi cu testul (ss/ video): 


Alte precizari?: -

Teste aprobate, felicitări!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.