Jump to content

[Inactivitate] [Portofoliu] Shobo.

Shobo.
 Share

Recommended Posts

Aceste avatare nu sunt facute de mine. Doar cateva le-am editat. Le-am creat postat pentru voi , vad multi playeri newbie care nu au avatare.

Doar niste avatare care mie imi plac, adica in general nu imi mai place sa mai fac avatare cu efecte sau cu text doar simple.
Sper sa va placa.

xpx1MP0.pngeKVYcNm.png9O4DUeg.png7HG7jar.pngFoyf9Sf.pngUkvL5cw.png

f693gmQ.pngY3HTc3R.pngmhdRaqw.pngNrtygKR.pngKqErZWW.pngvShYxe4.png

Ukf4Qgp.png

Others:

d516564215.jpg

pLqFL.jpg

ozvK44k.jpg

Le puteti folosi , in special avatarele.

Revin cu mai multe dupa edit .

Sper sa va placa.

Sunt incepator , mai am de lucru putin.

Edited by Shobo SDK

Eu am puso pe imgur pentru a o posta aici ! Altfel nu pot posta !

Pe toate le-am pus pe imgur.

Esquel fumul l-am creat eu.

FUMUL L-AI CREAT TU ? =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Doamne om mai prost ca tine n-am sà vad.

FUMUL L-AI CREAT TU ? =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Doamne om mai prost ca tine n-am sà vad.

Desteptule cand ai sa ai si tu programele mele poate ai sa dai alte comm-uri , pana atunci taci !

Nu vezi ca habar nu ai si mai si lucrezi in PS , am modificat 2 poze si am extras 1.

Desteptule cand ai sa ai si tu programele mele poate ai sa dai alte comm-uri , pana atunci taci !

Nu vezi ca habar nu ai si mai si lucrezi in PS , am modificat 2 poze si am extras 1.

Fac eu r.i.p. sau tu ? =]] Mai bine taci, te faci de ras.

Toxi asa zici la toti , tu nici nu stii cum te cheama , habar nu ai sa editezi si mai dai si post ! 267 posturi le ai numai prin double & aiurea..

Ai skype alexuta.dmg si vorbesti cu mine?