Rares_W123 Posted May 7, 2014 Share Posted May 7, 2014 -*Nume real: Rares Gabriel-*Varsta:14 ani-*Autocaracterizare (minim 20 de cuvinte): Numele meu este Rares Gabriel , sunt un elev in varsta de 14 ani pe picior de plecare spre 15 , imi plac drumetiile, plimbarile cu masina , am un simt al umorului foarte dezvoltat , detin cei sapte ani de acasa , imi respect familia si cei apropiati , imi place sa petrec timpul cu prietenii/colegii jucandu-ma diverse jocuri pe calcluator dar si jocuri clasice cum ar fi sah-ul.-*Localitate:Curtea de Arges.Jud ArgesViata virtuala:-*Nick-name: Rares_W123-*Level:20-*Poza cu /stats: http://minus.com/i/bcb403JcwqpBG-*Poza cu /warns: http://minus.com/i/Y65aZot2HPVs-*De cat timp joci SA:MP pe Bugged: 2013-11-17 17:16:42-*De unde ai aflat de acest clan: Anunturi si de pe la prieteni-*Cu ce crezi ca poti ajuta clanul: Sunt de parere ca as putea ajuta acest clan cu materiale si de al extinde sa fim #1.-*De ce doresti sa intri in acest clan:Doresc sa intru in acest clan pentru ca este unul dintre cel mai cunoscut si unul din cele mai bine organizate clanuri pe care le stiu.-*Ai avut ban vreodata? (specifica de cate ori si de ce):Da am avut o singura data ban din cauza unui "auto-clicker"(blocasem tastatura pe tasta w)-*Nickname-uri anterioare: /-*Ai luat la cunostinta regulamentul clanului: Desigur.-*Esti de acord cu schimbarea numelui atat in game, cat si pe forum?: Da.-*Care este regula de aur?: Dupa ce intri in clan sa pui tagul si skinul pentru rankul detinut.-*Alte precizari:Astept raspunsurile dumneavoastra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexandru_W123 Posted May 7, 2014 Share Posted May 7, 2014 Pro - Ai vechime pe server si imi place aplicatia ta. Meriti o sansa Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaduMalureanu Posted May 7, 2014 Share Posted May 7, 2014 PRO-Ai vechime si experienta pe server si aplicatia este frumoasa. Link to comment Share on other sites More sharing options...